کلینیک توانبخشی پایا

امروزه یکی از دغدغه های والدین دارای فرزندان با نیاز های خاص پیدا کردن یک مرکز خوب کار درمانی، گفتار درمانی و روانشناسی است. این کودکان براساس مشکلاتشان بوسیله پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب یا متخصص روانپزشکی کودک و نوجوان به توانبخشی ارجاع داده شده اند. متاسفانه خانواده هیچ اطلاعاتی از خدمات توانبخشی نداشته و نمی داند یک مرکز خوب باید چه امکانات و تجهیزاتی داشته باشد. در ادامه به توضیح کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی مینی سیتی می پردازیم.

سوالات زیادی ذهن والدین را به خود مشغول کرده است. اینکه این خدمات به چه صورت انجام می شوند؟ کدام مرکز خدمات بهتری را ارائه میکند؟ چه مدت زمانی فرزند من باید از این خدمات استفاده کند؟ بهترین و در دسترس ترین مرکز به محله زندگی من کجاست و چگونه آنرا پیدا کنم؟ خوشبختانه کلینیک توانبخشی آقای حسینی سیانکی با دو شعبه در شرق (مرکز توانبخشی پایا) و غرب (مرکز توانبخشی غرب تهران)، بیش از ۱۵ سال سابقه درمانی، کادر مجرب و تجهیزات روز دنیا در این منطقه نگرانی های شما را مرتفع خواهد کرد.

 

متخصص کار درمانی برای فرزند من چه کاری می تواند انجام دهد؟

کاردرمانگرها به افراد در هر سنی کمک می کنند تا در زندگی روزمره خود به استقلال برسند. وقتی صحبت از کودکان می شود آنها دقیقاً همین کار را می کنند! ما با کودکان کار می کنیم تا به آنها کمک کند تا در مهارت های روزمره به استقلال برسند. بعنوان مثال این فعالیت ها شامل مواردی مانند بازی، تقلید، معاشرت، شوت زدن و پرتاب توپ، نشستن و راه رفتن به موقع، حرف زدن، استفاده از چنگال یا بستن بند کفش هایشان است.

 

چگونه گفتار درمانی می تواند به کودک شما کمک کند؟

گفتاردرمانی بر روی درک زبان و توانایی استفاده از کلمات برای بیان تمرکز دارد. گفتاردرمانی همچنین به تولید کلمات مانند بیان، صدا، روانی و حجم صدا اشاره می کند. بعضی از بچه ها در چندین جنبه گفتار، زبان و بلع به کمک نیاز دارند. بزرگسالان ممکن است پس از حادثه آسیب زا مانند سکته مغزی، آسیب مغزی یا جراحی نیاز به گفتاردرمانی داشته باشند که توانایی استفاده از زبان یا توانایی بلعیدن آنها را تغییر دهد.

 

یک مرکز توانبخشی خوب باید به چه بخش هایی مجهز باشد؟

این مرکز از بهترین و بروزترین کلینیک های توانبخشی در تهران می باشد، بصورتیکه مجهز به بخش های درمانی متنوع و گسترده ای به شرح ذیل  می باشد؛

۱. کاردرمانی جسمی

کاردرمانی ذهنی

۲. کاردرمانی ذهنی

۳. کاردرمانی درکی حرکتی

۴. گفتار درمانی

۵. کاردرمانی دست

اتاق تاریک

۶. اتاق تاریک

۷. اتاق شنیداری

۸. سنسوری روم

۹. بازی درمانی کودکان

۱۰. رفتار درمانی کودکان و نوجوانان

۱۱. گروه درمانی

۱۲. آموزش قبل و بعد از مدرسه

۱۳. سنجش ورود به مدرسه

۱۴. بخش تست؛ تست هوش، ادراک بینایی، ادراک شنوایی

ماساژ درمانی کودکان بیش فعال

۱۵. ماساژ درمانی

۱۶. تحلیل رفتار کاربردی (روش aba در درمان اوتیسم)

۱۷. درمان پاسخ محوری (روش prt در درمان اوتیسم)

۱۸. آب درمانی

۱۹. مکانوتراپی

 

جهت آشنایی با این مراکز با ما همراه باشید.

۱. محیط ساکت و آرام

۲. رعایت پروتکل های بهداشتی جهت حفظ سلامت مراجعین

۳. درمان براساس متدهای روز دنیا

۴. درمان بصورت تیمی

۵. وجود سرپرست که پاسخگوی دغدغه های شماست.

۶. آموزش و مشاوره به والدین و مراجعین

۷. درمان بصورت حضوری و غیرحضوری

۸. اعزام کاردرمان، گفتاردرمان و روانشناس در منزل

 

نحوه دریافت خدمات در مرکز توانبخشی مینی سیتی

درمان حضوری: پس از تماس با مرکز و رزرو وقت، ارزیابی لازم صورت گرفته و براساس اولویت های درمانی از خدمات مرکز بهره خواهید برد.

درمان تصویری: برای ساکنین شهرستانها و مقیم خارج از کشور درمان از طریق تماس تصویری و ارائه مشاوره و ارزیابی صورت می گیرد.

درمان در منزل: از طریق اعزام کاردرمان، گفتاردرمان و روانشناس به منزل انجام می شود.

 

موقعیت جغرافیایی منطقه مینی سیتی

مینی سیتی نام کوی بزرگی است که در شمال شهر تهران (شمیران) و در محدوده شرق منطقه ۱ شهرداری تهران واقع شده است. این محله به لحاظ آب و هوا به دلیل قرار گرفتن در مجاورت ارتفاعات رشته کوه البرز و همچنین پارک های جنگلی سوهانک و یاس فاطمی و لویزان، از خوش آب و هواترین مناطق تهران می باشد.

مینی سیتی از شمال در مجاورت ارتفاعات کوه؛ از جنوب به اراضی ازگل، اراج و لویزان از شرق به سوهانک و لواسانات و از غرب به محله دارآباد و اقدسیه محدود می‌شود. این محدوده شامل محله های قدیمی سوهانک، ازگل، اراج، لارک، باقالی زار و شهرک‌های ارغوان، لاله، یاس، کوثر، آتی ساز، ابوذر، قائم، محلاتی، نفت، البرز، اقتدار، صدف، گلها، دانشگاه، مهرگان، خلبانان (پرواز)، یاران، آفتاب، فراز، ولیعصر، بابایی، خوشرو، صادقی و … میشود.

 

مراجعینی که دسترسی راحتی به این مرکز دارند.

مهتاب، شاهد، انصار، شهدای گمنام، ایثار، آزادگان، هجرت، جهاد، توحید، میدان صاحب الزمان، شهرک شهید محلاتی، نصر، بلال، مالک اشتر، سلمان، ابوذر، کمیل، امام علی، عمار، حبیب بن مظاهر، گلایل، خدادادی، گلها، کوثر، سوهانک، کاشانک، بیدستان، میدان فاطمه زهرا، آبادان، وزارت امور خارجه، زاگرس، البرز، دنا، کیش، الوند، سبلان، نور، ولایت، شریفی، تنگه باغ، درمانگاه، میدان پرستو، شهرک لاله، شهرک قائم، شهرک کوثر، شهرک نفت، خندان، کوی گستاب، شهرک نفت، میدان شاهد، فتح، نخل، ستاد مشترک، بهاران، استخر، ازگل، آبشار شرقی، آبشار غربی، دریایی، فرهنگیان، بوشان، گلناز، نوبهار جنوبی، نوبهار شمالی، گلچین شمالی، گلچین جنوبی، شهرک رجایی، مژده، میدان اقدسیه، قنات اراج، رزاقی، ناطقیان، تیموری، پروین، بیست و دوم بهمن، مسجد، سباری، کوهپایه، پورابتهاج، سپند، نارنجستان، دارآباد، موحد دانش، محک، شهرک نفت، صنایع، گلزار، کنگان، نخل، آبادان، لاوان، شهرک دانشگاه، شهرک لویزان، مجید آباد، شهرک شهیدان شیردم، شهرک ولایت.

 

آدرس کلینیک توانبخشی مینی سیتی

شعبه شرق: ابتدای پاسداران، خیابان نگارستان دوم (کاشیها)، خیابان مسجد جامع غدیر خم، نبش نگارستان چهارم، پلاک ۱۱

شعبه غرب: سعادت آباد، بلوار پاکنژاد بالاتر از تقاطع  سرو غربی، خیابان سپیدار، خیابان شکوفه شمالی، کوچه نظری، پلاک ۴۷

 

شماره تماس کلینیک توانبخشی مینی سیتی

۰۹۳۵۶۱۱۷۷۴۲-۰۹۱۲۶۱۱۷۷۴۲

 

معرفی بهترین مراکز درمانی:

بهترین مرکز توانبخشی اوتیسم

بهترین کلینیک بیش فعالی کودکان

مرکز درمان اختلالات یادگیری

مرکز تخصصی فلج مغزی

مرکز درمان سکته مغزی

مرکز درمان بیماری پارکینسون

کلینیک درمان توانبخشی ام اس

کاردرمانی آسیب نخاعی

تاخیر حرکتی کودکان

درمان توانبخشی ضربه مغزی

کاردرمانی دیستروفی عضلانی

گفتار درمانی حکیمیه

گفتار درمانی پیروزی

کلینیک توانبخشی جنت آباد

کلینیک گفتاردرمانی در تهرانپارس

مرکز کاردرمانی در مینی سیتی

بهترین گفتاردرمانی در نارمک

 

 

۲ دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • سلام ماه چند ماهی هست از خدمات کاردرمانی ذهنی، بازی درمانی و گفتاردرمانی مرکز استفاده میکنیم و راضی هستیم. رسیدگیشون خوبه

  • سلام مرکز خیلی بزرگ، خوب و بروزی هستش و بخش های درمانی خیلی گسترده ای داره که ما تو خیلی از مراکز قبلی ندیده بودیم و جالب اینکه خیلی موثر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

18 − 14 =

× پشتیبانی 24 ساعته