آیا در محله جنت آباد زندگی می کنید و در این منطقه بدنبال یک مرکز خوب کاردرمانی، گفتاردرمانی و روانشناسی هستید؟ جنت آباد منطقه وسیعی در غرب تهران است که به سه بخش شمالی، مرکزی و جنوبی تقسیم می شود. همیشه یکی از دغدغه های والدین و خانواده های دارای افراد و کودکان با نیاز های خاص، پیدا کردن یک مرکز خوب توانبخشی می باشد. جهت آشنایی با ویژگی های کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی جنت آباد ما را دنبال کنید. خوشبختانه مرکز توانبخشی جناب آقای حسینی سیانکی با دو شعبه در غرب (کلینیک توانبخشی غرب تهران) و شرق تهران (کلینیک توانبخشی پایا) با بیش از ۱۵ سال سابقه، کادری مجرب و تجهیزات روز دنیا در این منطقه نگرانی های شما را مرتفع می سازد. جهت آشنایی با بهترین خدمات کاردرمانی جنت آباد، گفتاردرمانی جنت آباد با ما همراه باشید:

مرکز توانبخشی جنت آباد

کاردرمانی در جنت آباد

کار درمانی جنت آباد تنها حرفه ای است که به افراد در طول عمر کمک می کند تا از طریق استفاده درمانی از فعالیتهای روزمره (مشاغل) کارهایی را که می خواهند و باید را انجام دهند. مداخلات رایج کاردرمانی جنت آباد شامل کمک به کودکان معلول برای مشارکت کامل در مدرسه و موقعیت های اجتماعی، کمک به افراد در حال بهبودی از آسیب برای بازیابی مهارت ها و ارائه پشتیبانی برای بزرگسالان مسن که دچار تغییرات جسمی و شناختی می شوند. خدمات مرکز کاردرمانی جنت آباد به طور معمول شامل موارد زیر است:

  • ارزیابی فردی که طی آن براساس شرایط مراجعین اهداف درمانی را تعیین می کنند.
  • مداخلات کاردرمانی جنت آباد برای بهبود توانایی فرد در انجام فعالیتهای روزمره و رسیدن به اهداف مورد نظر انجام‌می شود.
  • ارزیابی نتایج برای اطمینان از تحقق اهداف و یا ایجاد تغییر در برنامه درمانی صورت می گیرد.

کاردرمانی در جنت آباد

گفتاردرمانی در جنت آباد

گفتار درمانی جنت آباد ارزیابی و درمان مشکلات ارتباطی و اختلالات گفتاری است. این عمل توسط آسیب شناسان گفتار و زبان انجام می شود که اغلب از آنها به عنوان گفتاردرمانی یاد می شود. از تکنیک های گفتاردرمانی برای بهبود ارتباطات استفاده می شود. که شامل فن بیان، فعالیتهای مداخله در زبان و سایر موارد که بستگی به نوع اختلال گفتاری یا زبانی دارد. مرکز گفتاردرمانی جنت آباد ممکن است برای اختلالات گفتاری که در کودکی یا در بزرگسالان ناشی از آسیب یا بیماری مانند سکته مغزی یا آسیب مغزی ایجاد می شود، مورد نیاز باشد.

گفتاردرمانی در جنت آباد

روانشناسی در جنت آباد

روانشناسی مطالعه علمی ذهن و رفتار است. روانشناسی یک رشته چند وجهی است و شامل بسیاری از زیرشاخه های مطالعه از جمله زمینه های انسانی، ورزشی، بهداشتی، بالینی، رفتار اجتماعی و فرآیندهای شناختی است. روانشناسی جنت آباد واقعاً یک دانش کاملاً جدید است که بیشتر پیشرفتها در طی ۱۵۰ سال گذشته اتفاق افتاده است.

مرکز کاردرمانی جنت آباد

بیماری های تحت درمان در مرکز توانبخشی جنت آباد

در حیطه کودکان: اوتیسم، نقص توجه و بیش فعالی، اختلال یادگیری، عقب ماندگی ذهنی، تاخیر حرکتی، نوزاد نارس، تاخیر گفتاری، لکنت زبان، اختلال بلع، دیزآرتری، فلج مغزی، آتاکسی، مشکلات تعادلی، میوپاتی، دیس پراکسی، آپراکسی، دیستروفی عضلانی، هیدروسفالی، میکروسفالی، آنسفالیت، مننژیت، سندروم داون (اختلالات ژنتیکی).

در حیطه بزرگسالان: سکته مغزی، ضربه مغزی، بیماری ام اس، پارکینسون، ضایعه نخاعی، میلیت نخاعی، بیماری ای ال اس، بیماری نورون حرکتی، تومور مغزی، آلزایمر، دمانس.

در حیطه سالمندان: بدلیل افزایش سن دچار مشکلات حرکتی و تعادلی می باشند و در معرض خطر سقوط قرار دارند. مرکز کاردرمانی سالمندان آماده ارائه خدمات به این عزیزان می باشد.

بخش های درمانی کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی جنت آباد

این مرکز از بهترین مراکز کاردرمانی جنت آباد و گفتاردرمانی جنت آباد می باشد و از بارزترین ویژگی های آن مجهز بودن به بخش های درمانی متنوع و گسترده می باشد که در امر درمان بسیار موثر می باشند؛

۱. کاردرمانی جسمی

کاردرمانی ذهنی

۲. کاردرمانی ذهنی

۳. گفتار درمانی

۴. کاردرمانی درکی-حرکتی

۵. کاردرمانی در مهارتهای دست

اتاق تاریک

۶. اتاق تاریک

سنسوری روم

۷. سنسوری روم

۸. بازی درمانی

۹. رفتار درمانی

۱۰. اتاق شنیداری

کاردرمانی حسی

۱۱. کاردرمانی حسی

۱۲. آموزش و سنجش ورود به مدرسه

۱۳. تست هوش

۱۴. آب درمانی

۱۵. مکانوتراپی

۱۶. ماساژ درمانی

۱۷. تحلیل رفتار کاربردی

۱۸. گروه درمانی

۱۹. درمان پاسخ محوری

مرکز گفتاردرمانی جنت آباد

نحوه دریافت خدمات از مرکز توانبخشی جنت آباد

حضوری: پس از تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی جنت آباد و درخواست وقت ارزیابی روند درمان آغاز می شود.

درمان داخل منزل: برای مراجعینی که بعلت شرایط فیزیکی (معلولیت های جسمی، مشکلات تعادلی و سالمندی) قادر به حضور در مرکز نیستند و از درمان داخل منزل بهره می برند. خدمات ارائه شده شامل:

درمان تصویری (ویدئوکال): مراجعینی که در خارج از کشور یا شهرستانها زندگی می کنند و امکان حضور برایشان امکان پذیر نمی باشد، می توانند از طریق تصویری و مشاوره با متخصصین ما جهت درمان اقدام کنند.

بهترین کاردرمانی جنت آباد

 

موقعیت جغرافیایی منطقه جنت آباد

جنت آباد نام منطقه ای در شمال غرب تهران و در منطقه ۵ شهرداری تهران است که از غرب به محله شهران، از شمال به حصارک، از شرق به محله‌ های پونک و چهاردیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی می رسد. بلوار جنت‌آباد از جاده حصارک شروع و به خیابان آیت الله کاشانی ختم می گردد. از شمال به جنوب به ترتیب بزرگراه آبشناسان، بزرگراه همت، خیابان چهارباغ، خیابان ۳۵ متری لاله با این بلوار، چهارراه تشکیل می‌دهند. از جمله خیابان‌های بزرگ که به این بلوار می‌رسند می‌توان خیابان‌های ۲۰ و ۳۵ متری گستان را نام برد.

 

بهترین گفتاردرمانی جنت آباد

 

محله هایی که دسترسی راحتی به کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی جنت آباد دارند.

کبیری طامه، گلزار شرقی، گلزار غربی، شهرک مبعث، آزادگان، نیرو، کوروش، علیپور، ایرانشهر جنوبی، ایرانشهر شمالی، مسجد جامع، گلستان شرقی، گلستان غربی، کوروش، سیمون بلیوار، آهو، اقاقیا، مخبری، میلاد، مهستان، چمران، ستاری، بیست متری گلستان شرقی، بیست متری گلستان غربی، پژوهنده، یاس، حیدری، مجاهد کبیر، بلوار لاله شرقی، بلوار لاله غربی، جهاد اکبر، نادری، نظری، پیامبر، بزرگراه ستاری، بزرگراه باکری، سازمان برنامه شمالی، سازمان برنامه جنوبی، شفائی، محرابی، براتلو، نمازی جنوبی، نمازی شمالی، شانزده متری دوم، بزرگراه علامه جعفری، بلوار فردوس غرب، بلوار فردوس شرق، لاله شمالی، لاله جنوبی، منوچهری شرقی، منوچهری غربی، گلبو، بهار شمالی، بهار جنوبی، الهام، بلوار تعاون، فرساد، شریبانی، چهار باغ غربی، چهار باغ شرقی، جهاد اکبر، ورزی شمالی، ورزی جنوبی، رامین شمالی، رامین جنوبی، وفا آذر شمالی، وفا آذر جنوبی، رحمانی و بلوار اباذر.

آدرس کلینیک توانبخشی جنت آباد

شعبه غرب: سعادت آباد، بلوار پاکنژاد بالاتر از تقاطع  سرو غربی، خیابان سپیدار، خیابان شکوفه شمالی، کوچه نظری، پلاک ۴۷

شعبه شرق: ابتدای پاسداران، خیابان نگارستان دوم (کاشیها)، خیابان مسجد جامع غدیر خم، نبش نگارستان چهارم، پلاک ۱۱

شماره تماس کلینیک توانبخشی جنت آباد

۰۹۳۵۶۱۱۷۷۴۲-۰۹۱۲۶۱۱۷۷۴۲

 

معرفی بهترین مراکز درمانی تهران

مرکز درمان توانبخشی اوتیسم

مرکز درمان اختلالات یادگیری

مرکز درمان بیش فعالی کودکان

مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی فلج مغزی

بهترین گفتاردرمانی غرب تهران

بهترین گفتاردرمانی شرق تهران

بهترین مرکز بازی درمانی کودکان

مرکز گفتاردرمانی لکنت زبان کودکان

مرکز گفتار درمانی در مرزداران

کلینیک توانبخشی شمال تهران

۷ دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • سلام و درود
    مرکز خیلی خوبی هستش و امکانات خیلی بروزی داره.
    ما از روند درمان خیلی راضی هستیم.

  • کریم نژاد
    1 فوریه 2021 5:15 ب.ظ

    سلام
    من پسرم تاخیر حرکتی داشت و خیلی نگران بودم حدود سه ماه در این مرکز کاردرمانی جسمی و ماساژ درمانی بردمش و خداروشکر با زحمت های مجموعه و توصیه های دکتر حسینی عزیز راه افتاد‌.
    از کادر خوب و دلسوز مجموعه تشکر میکنم.

  • سلام به همه مادران نگران
    دختر من ۳ سالش بود و تاخیر کلامی داشت. چند مرکز دیگر برای درمان مراجعه کرده بودم و دخترم خیلی خوب ارتباط برقرار نمیکرد تا با مرکز دکتر حسینی سیانکی آشنا شدم الان چند ماهی هست که در این مرکز تحت درمان گفتار درمانی هستش و خیلی گفتارش بهتر شده و ارتباط خوبی با درمانگراش داره.
    با تشکر

  • سلام پسر من اوتیسم داره و یکی از آشنایان ما را به دکتر حسینی سیانکی معرفی کرد و از زمانیکه درمان را در این مرکز شروع کردیم خیلی پیشرفت کرده و امیدوارم با کمک این تیم به گفتار هم برسه.
    سپاس از زحماتتون

  • سلام آیا ممکن هست با توانبخشی کودک با ناتوانی ذهنی و معلولیت ذهنی مثل کودکان عادی بشه؟ ممنون میشم پاسخ بنده را بدید.

  • سلام و درود فراوان
    میزان پیشرفت کودکان با ناتوانی ذهنی بسته به سطح و شدت اختلال کودک متفاوت می باشد و نمی توان جواب واحدی برای همه در نظر گرفت.

  • سلام بنده از دکتر حسینی وقت میخواستم خیلی تعریف ایشون را شنیدم لطفا منو راهنمایی بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

1 + نه =

× پشتیبانی 24 ساعته