تهرانپارس نام منطقه ای است که در شرق و شمال شرق تهران قرار گرفته است. این محله دارای چهار فلکه می باشد که در امتداد خیابان تیرانداز قرار دارند. اخیرا فلکه اول تهرانپارس به فلکه قمر بنی هاشم تغییر نام یافته است. فلکه دوم تهران پارس در حال حاضر چهارراه اشراق نامیده می شود. فلکه سوم تهران پارس نیز فلکه سجادیه نامیده می شود. فلکه چهارم تهرانپارس نیز پس از احداث بزرگراه شهید زین الدین حذف شده است. بزرگراه رسالت در میان فلکه اول و دوم از خیابان تیرانداز عبور می کند که این تقاطع را چهارراه تیرانداز می نامند. با توجه به وسعت این منطقه وجود یک مرکز خوب کار درمانی در تهرانپارس، گفتار درمانی در تهرانپارس و روانشناسی بشدت احساس می شود، خوشبختانه مرکز توانبخشی جناب آقای حسینی سیانکی با دو شعبه در شرق (کلینیک توانبخشی پایا) و غرب تهران (کلینیک توانبخشی غرب تهران)، با بیش از ۱۵ سال سابقه، کادری مجرب و توانمند و تجهیزات روز دنیا آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. جهت آشنایی با خدمات کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی تهرانپارس و کسب بهترین نتیجه با ما همراه باشید؛

مرکز توانبخشی تهرانپارس

چه مدت به خدمات کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی تهرانپاس نیاز دارید؟

مدت زمانیکه فرد به خدمات کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی تهرانپارس نیاز دارد به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • سن مراجعین
  • نوع و شدت اختلالات جسمی، ذهنی، درکی و شناختی
  • نوع و شدت اختلالات گفتاری
  • تعداد جلسات گفتار درمانی و کار درمانی در هفته
  • زمینه وراثت و ژنتیک در بیماری
  • درمان بیماری پزشکی زمینه ای
  • پیش آگهی بیماری

برخی از اختلالات گفتاری از کودکی شروع می شوند و با افزایش سن بهبود می یابند، در حالیکه برخی دیگر تا بزرگسالی ادامه دارند و به درمان و مراقبت طولانی مدت نیاز دارند. یک اختلال ارتباطی ناشی از سکته مغزی یا سایر موارد پزشکی ممکن است با گفتار درمانی یا درمان شرایط زمینه ای بهبود یابد.

گفتاردرمانی در تهرانپارس

خدمات کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی تهرانپارس چقدر موفقیت آمیز است؟

میزان موفقیت گفتار درمانی تهرانپارس و کار درمانی تهرانپارس با توجه به اختلال تحت درمان و گروه های سنی متفاوت است. سنی که گفتار درمانی و کار درمانی را شروع می کنید نیز می تواند در نتیجه تأثیر بگذارد. میزان موفقیت گفتار درمانی و کاردرمانی در کودکان، زمانیکه که مداخله ها زودتر شروع شده و در خانه با مشارکت والدین یا مربی همراه باشد، افزایش می یابد.

مرکز گفتاردرمانی تهرانپارس

فواید مرکز گفتاردرمانی تهرانپارس

مرکز گفتار درمانی تهرانپارس به بچه ها آموزش می دهد تا واضح تر صحبت کنند. این به آنها کمک می کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته و از گفتگو با دیگران ناامید نشوند. کودکانی که دارای مشکلات زبانی هستند می توانند از لحاظ اجتماعی، عاطفی و تحصیلی از گفتاردرمانی تهرانپارس بهره مند شوند. برای کودکان با مشکلات خواندن مانند نارساخوانی، گفتاردرمانی می تواند به آنها کمک کند صداهای خاص را در کلمات بشنوند و تشخیص دهند. گفتاردرمانی به ویژه هنگامی که کودکان در اوایل زندگی شروع شود بسیار مفید است. در یک مطالعه ۷۰ درصد از کودکانی پیش دبستانی با مشکلات زبانی که گفتاردرمانی را گذرانده اند، مهارت های زبانی را بهبود بخشیده اند.

کاردرمانی در تهرانپارس

چگونه کاردرمانی تهرانپارس می تواند به چالش های خاص کمک کند؟

کودکان با چالش های خاص اغلب به مرکز کاردرمانی تهرانپارس نیاز دارند. یکی از شرایطی که بر مهارت های حرکتی تأثیر می گذارد، اختلال هماهنگی رشد است (که گاهی اوقات دیس پراکسی نامیده می شود). تعدادی از فعالیت ها وجود دارد که درمانگران می توانند برای کمک به بهبود مهارت ها استفاده کنند. یک تمرین برای تقویت مهارتهای حرکتی ریز برداشتن اشیاء با موچین می باشد. برای کمک به غلبه طرفی دست، برش دادن کاغذ با قیچی می باشد. برای بهبود مهارت های حرکتی درشت از پریدن روی ترامپولین یا رد شدن از روی موانع و گرفتن و پرتاب کردن توپ بهره ببرید.

همچنین می تواند برای بچه هایی که در پردازش حسی مشکل دارند کمک بزرگی باشد. وقتی بچه ها برای پردازش اطلاعات حسی تلاش می کنند، ممکن است نسبت به چیزهایی که می شنوند، می بینند، مزه می کنند، لمس می کنند یا بو می کنند واکنش بیش از حد نشان دهند یا واکنش کم نشان دهند. این اختلالات حسی می تواند بچه ها را به سمت فروپاشی یا بیش فعالی سوق دهد. در این حالت متخصصین مرکز کاردرمانی تهرانپارس ممکن است یک رژیم حسی را طراحی کنند. این طرح مجموعه ای از فعالیت های بدنی و حسی است که به کودکان کمک می کند تا حس مورد نیاز خود را تجربه کنند. کاردرمانی برای کودکانی که انواع خاصی از ورودی حسی را جستجو می کنند یا از آن اجتناب می کنند، از کار سنگین (حس عمقی) استفاده کنند.

مرکز کاردرمانی تهرانپارس

بیماریها و اختلالاتی که به خدمات کلینیک گفتار درمانی و کار درمانی تهرانپارس نیاز دارند؛

 در حیطه کودکان:

 

در حیطه بزرگسالان و سالمندان:

 

بهترین کاردرمانی تهرانپارس

بخش های درمانی مراکز توانبخشی تهرانپارس

این مرکز از بهترین و مجهزترین مراکز درمانی در شرق تهران می باشد و دارای بخش های درمانی متنوعی به شرح ذیل می باشد. جهت آشنایی با امکانات کلینیک کاردرمانی تهرانپارس و کلینیک گفتاردرمانی تهرانپارس با ما همراه باشید:

۱. کاردرمانی جسمی

۲. کاردرمانی ذهنی

۳. گفتار درمانی

۴. کاردرمانی درکی-حرکتی

۵. دست ورزی در کودکان

۶. اتاق تاریک

۷. سنسوری روم

۸. بازی درمانی

۹. رفتار درمانی

۱۰. اتاق شنیداری

۱۱. کاردرمانی حسی: انواع رژیم حسی در کودکان

۱۲. آموزش و سنجش پیش از مدرسه

۱۳. تست های هوش، توجه، ادراک بینایی و شنیداری و

۱۴. آب درمانی

۱۵. مکانوتراپی

۱۶. ماساژ درمانی

۱۷. تحلیل رفتار کاربردی (تکنیک ای بی ای در اوتیسم)

۱۸. درمان پاسخ محوری (تکنیک پی آر تی در اوتیسم)

۱۹. گروه درمانی

 

بهترین گفتاردرمانی تهرانپارس

نکاتی به والدین در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی تهرانپارس برای تسریع روند درمان:

۱. سر وقت معین شده در مرکز حضور داشته باشید.

۲. توصیه های درمانگران و متخصصین ما را پیگیری کنید.

۳. در صورت نیاز ممکن است مرکز شما را به دکتر متخصص روانپزشک یا دکتر فوق تخصص مغز و اعصاب ارجاع خواهد داد.

۴. سعی کنید بصورت منظم در جلسه های درمانی حضور داشته باشید. غیبت زیاد به روند درمان فرزند شما آسیب خواهد زد.

۵. جلسات مربوط به ارزیابی مجدد را پیگیری کنید و دغدغه های خود را با سرپرست مرکز درمیان بگذارید.

۶. از خدمات کلینیکی استفاده کنید که کار تیمی ارائه می دهد و کادر درمان آموزش مداوم دارند.

۷. کلاس های تعیین شده توسط سرپرست تیم برای فرزندتان براساس مشکلات کودکتان می باشد بنابراین بدون اطلاع ایشان از تغییر برنامه خودداری فرمایید.

بهترین گفتاردرمانی تهرانپارس

مراجعینی در تهران پارس که دسترسی راحتی به مرکز توانبخشی تهرانپارس دارند.

اخوت میرزاده، طاهری، جوادیان فر، آهنی آمینه، دانشور، خوشوقت، خوشبخت، حجربن عدی، سجده ای، مظفری، خیری، میدان شاهد، بلوار شاهد، تهران پارس، شادالویی، جمیلی شبستری، شفیقی مکرم، سلطانی، میدان کمیل، میدان پروین، میدان رهبر، میدان ابوذر، احسان، دوازدهم بهمن، زهدی، دماوند، تهرانپارس شرقی، تهرانپارس غربی، ناهیدی، فرجام شرقی، فرجام غربی، رحیمی طاری، بزرگراه رسالت، روته، بلوار استقلال، قنات کوثر، بلوار استقلال، توحید، بلوار مطهری، بزرگراه باقری، سراج، اردیبهشت، ممنونی، دلاوران، تکاوران، دلواری، آزادگان، هنگام، حیدرخانی، دردشت، جانبازان (گلبرگ) شرقی، جانبازان (گلبرگ) غربی، دکتر آیت، حسینی، سی متری ملک لو، والائیان، برادران باقری، شهرک امید، شهرک فرهنگیان، مجیدآباد، بوستان مرکزی، چمن آرا، سازمان آب، خورشید، نشوه، میدان والفجر، ملیسایی، میدان قرآن، شهرک پارسیان، میدان قنات کوثر.

آدرس کلینیک توانبخشی تهرانپارس

شعبه شرق: ابتدای پاسداران، خیابان نگارستان دوم (کاشیها)، خیابان مسجد جامع غدیر خم، نبش نگارستان چهارم، پلاک ۱۱

شعبه غرب: سعادت آباد، بلوار پاکنژاد بالاتر از تقاطع  سرو غربی، خیابان سپیدار، خیابان شکوفه شمالی، کوچه نظری، پلاک ۴۷

شماره تماس کلینیک توانبخشی تهرانپارس

۰۹۳۵۶۱۱۷۷۴۲-۰۹۱۲۶۱۱۷۷۴۲

 

معرفی بهترین مراکز درمانی تهران

مرکز گفتاردرمانی کودکان کم شنوا

مرکز مشاوره کودکان و نوجوانان

بهترین مرکز درمان کودکان اوتیسم

بهترین مرکز درمان بیش فعالی کودکان

بهترین مرکز درمان اختلال یادگیری

بهترین مرکز درمان فلج مغزی کودکان

گفتاردرمانی در غرب تهران

گفتاردرمانی در شرق تهران

گفتاردرمانی در شمال تهران

گفتاردرمانی در جنوب تهران

گفتاردرمانی در پیروزی

گفتاردرمانی در حکیمیه

کلینیک کاردرمانی میرداماد

کلینیک کاردرمانی فرمانیه

کلینیک کاردرمانی تجریش

کلینیک توانبخشی انقلاب

مرکز توانبخشی مرزداران

مرکز توانبخشی صادقیه

مرکز توانبخشی پونک

کلینیک توانبخشی جنت آباد

کاردرمانی خوب در نارمک

۶ دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • سلام بنده بواسطه مشکل تاخیر حرکتی و گفتاری فرزندم مراکز زیادی را امتحان کردیم ولی خوشبختانه از زمانیکه با این مرکز آشنا شدیم اتفاقات خیلی خوبی افتاد. ارزیابی جامع دکتر حسینی سیانکی باعث شد ما با ضعف های فرزندمون بطور کامل آشنا بشیم و از خدمات درمانی بیشتری استفاده کنیم و نتیجه بهتری هم بگیریم.

  • سلام بنده حدودا سه ماهه از خدمات این مرکز برای فرزندم استفاده میکنم بنظرم مرکز خوبیه، درمانگرهای خوبی داره و مهمتر از همه بخش های زیادی داره که من تو مراکز دیگه ندیدم و بسیار تاثیر گذار هستند مثل سنسوری روم و اتاق شنیداری.

  • سلام مرکز خوب و مجهزی هستش، بخش‌های گسترده ای داره مثل اتاق شنیداری، رژیم حسی، آب درمانی و…
    موفق باشید.

  • قهرمانی
    10 می 2021 4:27 ب.ظ

    سلام مادر بنده دچار سکته مغزی شده بود ما از مرکز کاردرمان برای منزل استخدام کردیم ایشون خیلی به ما کمک کردن و خداروشکر مادر راه افتاده و الان تمرکز بیشتر روی حرکات دستشون هست.

  • شاهان علیشاهی
    31 می 2021 4:55 ب.ظ

    سلام پسر بنده تاخیر حرکتی داشت که با تشخیص دقیق دکتر حسینی عزیز و زحمات درمانگران در این ماه راه افتاد. امیدوارم خدا به همشون سلامتی بده.

  • سلطانیان
    5 جولای 2021 5:27 ب.ظ

    سلام و درود
    بنده بعد از تشخیص اوتیسم فرزندم توسط دکتر حسینی عزیز از آلمان به ایران اومدم تا بصورت جدی درمان را داخل ایران و توسط دکتر حسینی پیگیری کنم الان حدود سه ماهه هم داخل منزل و کلینیک کار درمان را پیگیر هستیم و خداروشکر شاهد تغییرات خوبی هستیم و خیلی مارو امیدوار کرده و برای همه کودکان آرزوی سلامتی میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نوزده − 8 =

× پشتیبانی 24 ساعته