جهت تماس با مراکز کار درمانی نارمک و گفتار درمانی نارمک جناب آقای حسینی سیانکی، مرکز توانبخشی پایا و مرکز توانبخشی غرب تهران از طریق شماره های درج شده روی سایت با ما تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که مرکز توانبخشی نارمک با دو شعبه در تهران، بیش از ۱۷ سال سابقه و کادری مجرب و دلسوز بعنوان بهترین مرکز کاردرمانی نارمک و بهترین مرکز گفتاردرمانی نارمک آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

محله نارمک در شمال شرق تهران و در منطقه هشت شهرداری واقع شده است. این محله دارای صد میدان اصلی است که به همین جهت محله صد میدان نیز نامیده می شود. این محله از شمال به خیابان فرجام، از غرب به بزرگراه امام علی (ع)، از شرق به بزرگراه شهید باقری و از جنوب به خیابان دماوند، تهران نو و خیابان نظام آباد محدود می‌شود. میدان نبوت یا همان هفت حوض مهمترین میدان محله نارمک است که دارای فضایی سبز و دلنشین برای مصاحبت و تعامل ساکنین نارمک است. این میدان از شمال و جنوب به خیابان آیت و از شرق و غرب به خیابان گلبرگ منتهی می‌شود و دارای مراکز خرید بسیار با قیمت مناسب است. لازم به ذکر است که کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی نارمک در نزدیکی این محله قرار دارد.

از بهترین و مهمترین خیابان‌های نارمک می توان خیابان‌های آیت، شهید ثانی (۴۶ متری نارمک)، هنگام، رسالت، سامان، سمنگان، دردشت، فرجام، مدائن، چمن، مهر، مرجان و… را نام برد. مهمترین میدان‌های نارمک بعد از میدان هفت حوض (نبوت) میدان‌های هلال احمر ،۵۱، ۷۳، ۱۶، ۱۰۰ و ۲۳ می‌باشند. 

مرکز توانبخشی نارمک

اختلالات گفتاری تحت درمان در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی نامک چه هستند؟

اختلالات گفتاری به مشکل در درک یا کنار هم قرار دادن کلمات برای برقراری ایده ها اطلاق می شود. اختلالات زبانی می تواند درکی یا بیانی باشد:

  • اختلالات ادراکی مشکلاتی در درک یا پردازش زبان است.
  • اختلالات بیانی به اختلال در کنار هم قرار دادن کلمات، داشتن واژگان محدود یا عدم توانایی استفاده از زبان به روش مناسب اجتماعی اشاره دارد.
  • اختلالات شناختی-ارتباطی مشکلات مهارتهای ارتباطی است که شامل حافظه ، توجه ، ادراک ، سازماندهی ، تنظیم و حل مسئله است.
  • اختلالات بلع دیسفاژی یا اختلال بلع اختلالی در نحوه خوردن یا آشامیدن فرد است. که شامل مشکلات جویدن و بلع، سرفه، gagging و امتناع از غذاها است.

 

گفتاردرمانی در نارمک

چه کسی خدمات گفتار درمانی نارمک را ارائه می دهد؟

آسیب شناسان گفتار زبان (SLP) که غالباً گفتار درمانگر نامیده می شوند، در مطالعه ارتباطات انسانی، رشد تکاملی و اختلالات آن آموزش می بینند. متخصصین مرکز گفتاردرمانی نارمک مهارت های گفتاری، زبانی، شناختی-ارتباطی و دهانی یا تغذیه ای یا بلعشی را ارزیابی می کند. ارزیابی به شناسایی اختلالات و انتخاب بهترین راه برای درمان کمک می کند.

 

کاردرمانی در نارمک

مرکز کار درمانی نارمک به کودک شما کمک می کند تا مهارت های عملکردی خود را توسعه بخشند بعنوان مثال:

  • بهبود توجه و تمرکز
  • بهبود مهارت های حرکتی ظریف (از جمله استفاده دوطرفه از دستها، گرفتن مداد و نخ و مهره)
  • مهارتهای حرکتی درشت (شامل تعادل، کنترل و هماهنگی وضعیتی)
  • دست خط
  • مهارت های سازمانی
  • تقویت مهارتهای مراقبت از خود مانند لباس پوشیدن و غذا خوردن
  • بهبود مهارت خودتنظیمی
  • درمان اختلال پردازش حسی
  • تقویت مهارتهای اجتماعی
  • تقویت ادراک بینایی

مرکز کاردرمانی نارمک

چگونه والدین می توانند به درمان کودک خود کمک کنند؟

والدین کلید موفقیت کودک در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی نارمک هستند. کودکانی که درمان را زودتر آغاز کرده و مدت زمان بیشتری از این خدمات بهره می برند نتایج بهتری کسب می کنند. که این امر مستلزم مشارکت والدین می باشد. از درمانگران خود در مورد فعالیت های مورد نیاز برای کودک راهنمایی بگیرید. به عنوان مثال شما می توانید به کودک خود در انجام فعالیت های روزمره کمک کنید. این امر پیشرفت مداوم و انتقال مهارتهای جدید را تضمین می کند. غلبه بر اختلال گفتاری یا زبانی زمان بر بوده  و نیاز به تلاش مداوم دارد. بنابراین مهم است که همه اعضای خانواده با کودک صبور باشند و او را درک کنند.

بهترین کاردرمانی نارمک

چرا باید مرکز توانبخشی نارمک را انتخاب کنید؟

۱. کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی نارمک شامل یک تیم خوب از متخصصین بسیار ماهر می باشد که با توسعه حرفه ای مداوم و نظارت بالینی پشتیبانی می شوند. مراکز ما به عنوان یک تیم برای حمایت از کودک شما همکاری می کنند.

۲. قرار ملاقات از شنبه تا پنجشنبه جهت رفاه حال خانواده در دسترس می باشد.

۳. در مراکز توانبخشی نارمک ما امکانات منحصر به فرد و نوآورانه جهت درمان کودکان در دسترس می باشد، بصورتیکه کودک از درمان لذت برده و با علاقه در کلاس های درمانی حضور یابد.

۴. امکانات مرکز کاردرمانی نارمک شامل یک سالن یکپارچه سازی حسی با تردمیل، ترامپولین، تخته تعادل، چوب موازنه، انواع توپ های درمانی و نردبان است. علاوه بر این درمانگران ما دوره های آموزش حرفه ای اضافی را در زمینه اختلالات پردازش حسی گذرانده اند.

۵. امکانات ما همچنین شامل اتاق حسی است که شامل طیف نما، پروژکتور، لوله حباب تعاملی و پتوهای وزنی، مدیسن بال، کیت بویایی، تراباند و بانداژ است.

۶. درمانگران ما هر یک اتاق مشاوره خود را دارند که مجهز به تعداد زیادی بازی و اسباب بازی هیجان انگیز است تا درمان را برای کودک شما قابل پذیرش کند.

۷. درمانگران ما به شما در خصوص منابع و وسایل مورد نیاز برای تکرار تمرین در منزل مشاوره خواهند داد.

 

بهترین گفتاردرمانی نارمک

بخش های درمانی مراکز توانبخشی نارمک

مراکز ما از بهترین مراکز درمانی در شرق تهران می باشد و مجهز به بخش های درمانی ذیل می باشند. جهت آشنایی با امکانات و تجهیزات کلینیک کاردرمانی نارمک و کلینیک گفتاردرمانی نارمک با ما همراه باشید:

۱. کاردرمانی جسمی

۲. کاردرمانی ذهنی

۳. گفتار درمانی

۴. کاردرمانی درکی-حرکتی

۵. دست ورزی در کودکان

۶. اتاق تاریک

۷. سنسوری روم

۸. بازی درمانی

۹. رفتار درمانی کودکان و نوجوانان

۱۰. اتاق شنیداری

۱۱. کاردرمانی حسی

۱۲. آموزش: قبولی سنجش ورود به مدرسه

۱۳. تست هوش کودکان

۱۴. آب درمانی

۱۵. مکانوتراپی

۱۶. ماساژ درمانی

۱۷. روش ای بی ای در اوتیسم

۱۸. روش پی آر تی در اوتیسم

۱۹. گروه درمانی

 

گفتاردرمانی خوب در نارمک

محله هایی از نارمک که دسترسی راحتی به مرکز توانبخشی نارمک دارند.

شهید ثانی، خیابان سمنگان، بختیاری، خیابان مدنی، گلستان، جانبازان شرقی، جانبازان غربی، میدان نبوت (هفت حوض)، خیابان مدائن، دکتر آیت، میدان شقایق، نخجیر، میدان نخجیر، گلبرگ، غیاثی پور، بزرگیان، کرمان شمالی، کرمان جنوبی، سهیلیان، پدرثانی، خیابان عبادی استاد، رجب بلوکات شش، تاج الدین، دین محمدی، مرادشمس، محله نارمک جنوبی، محله نارمک شمالی، یاراحمدی، رودباری، سرای محله دردشت، هاشمی، اردکانیها، خاور، میدان هلال احمر، میدان رسالت، مدائن، چمن غربی، چمن شرقی، نبوت، طرقی، مهران پور، فرجام غربی، فرجام شرقی، حیدرخانی، بوجاریان، سمنگان، گلشن دوست، شجاع الدین داوودی، میدان سبلان، سبلان شمالی، سبلان جنوبی، مجیدیه، فدک، ارامنه شمالی، ارامنه جنوبی، لشکر غربی، لشکر شرقی.

آدرس کلینیک توانبخشی نارمک

شعبه شرق: ابتدای پاسداران، خیابان نگارستان دوم (کاشیها)، خیابان مسجد جامع غدیر خم، نبش نگارستان چهارم، پلاک ۱۱

شعبه غرب: سعادت آباد، بلوار پاکنژاد بالاتر از تقاطع  سرو غربی، خیابان سپیدار، خیابان شکوفه شمالی، کوچه نظری، پلاک ۴۷

شماره تماس کلینیک توانبخشی نارمک

۰۹۳۵۶۱۱۷۷۴۲-۰۹۱۲۶۱۱۷۷۴۲

 

معرفی بهترین مراکز درمانی تهران

بهترین مرکز ارزیابی کودکان اوتیسم

تست تشخیص اوتیسم

بهترین مرکز بیش فعالی در تهران

بهترین مرکز درمان اختلالات یادگیری

کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی فلج مغزی

مرکز تربیت شنیداری کم شنوایی

گفتاردرمانی در تهرانپارس

گفتاردرمانی در حکیمیه

گفتاردرمانی در پیروزی

گفتاردرمانی در حکیمیه

گفتاردرمانی در مینی سیتی

کاردرمانی در تجریش

کاردرمانی در فرمانیه

کلینیک کاردرمانی میرداماد

کلینیک کاردرمانی انقلاب

کلینیک توانبخشی جنت آباد

کلینیک توانبخشی پونک

کلینیک توانبخشی صادقیه

کلینیک توانبخشی مرزداران

گفتاردرمانی خوب در غرب تهران

گفتاردرمانی خوب در شرق تهران

گفتاردرمانی خوب در شمال تهران

گفتاردرمانی خوب در جنوب تهران

۴ دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • سلام
    من چند ماهی میشه از خدمات گفتار درمانی در این مرکز برای لکنت پسرم استفاده میکنم و راضی هستم.

  • سلام دختر من اختلال حسی داشت و اجازه نمی داد موهاشو شانه کنیم یا بشوریم نسبت به بعضی از لباسها تدافع داشت تنوع غذاییش کم بود وقتی کاردرمانی حسی و ماساژ درمانی را شروع کردیم خداروشکر خیلی بهتر شده و یک دختر دیگه شده.

  • قدیانی
    3 می 2021 4:29 ب.ظ

    سلام من برای تاخیر گفتاری به این مرکز مراجعه کردم البته در کنار تاخیر از نظر درکی نیز نسبت به همسالانش ضعیفتر بود که درمان گفتاردرمانی، کاردرمانی ذهنی را در مرکز شروع کردیم الان خیلی تعداد کلماتش بیشتر شده و درکش بالا رفته و ما راضی هستیم.

  • پسر من فلج مغزی خفیفی داشت کمی سفتی در قسمت پایین پاها داشت که توان ایستادن و راه رفتن نداشت خداروشکر با کمک های دکتر حسینی سیانکی و درمانگرهای زحمتکش مرکز بعد از نه ماه تلاش بی وقفه راه افتاد.
    وظیفه خودم دونستم که جهت آگاهی خانواده های دیگر داخل سایت از خدمات مرکز تشکر کنم و به بقیه این مرکز را توصیه کنم‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

شانزده − 11 =

× پشتیبانی 24 ساعته