آیا به دنبال بهترین دکتر حرکات اصلاحی تهران هستید که بتواند تمرینات اصلاحی را برای شما فراهم کند و به شما کمک کند احساس خوبی داشته باشید و با وضعیت بدنی عالی حرکت کنید، اگر چنین است در مرکز تخصصی حرکات اصلاحی ما به خود می بالیم که در این امر به شما کمک کنیم. اگر می‌خواهید یک جلسه مشاوره برای ملاقات با بهترین دکتر متخصص حرکات اصلاحی داشته باشید لطفاً با شماره های درج شده روی سایت تماس حاصل فرمایید.

بهترین دکتر حرکات اصلاحی تهران

تمرینات اصلاحی چیست؟

تمرینات اصلاحی حرکات تقویتی یا کششی هستند که بهترین دکتر حرکات اصلاحی تهران در مطب در مرکز تخصصی حرکات اصلاحی به شما آموزش می دهد. بهترین دکتر حرکات اصلاحی به شما یک برنامه ورزشی خانگی با ۲۵٪ تمرینات کششی و ۷۵٪ تمرینات تقویتی برای بهبود وضعیت بدنی، ارتقاء بهبودی و بهبود عدم تعادل عملکردی مزمن دریافت می کنید.

بعد از اینکه تمرینات اصلاحی خود را در مطب یاد گرفتید، می توانید طبق دستورات واضح بهترین دکتر حرکات اصلاحی آنها را در خانه انجام دهید. علاوه بر این دکتر متخصص حرکات اصلاحی ممکن است تمرینات اصلاحی را در یک برنامه درمانی بزرگتر و جامع تر با خدمات دیگری مانند تنظیمات کایروپراکتیک، ماساژ درمانی، کینزیوتیپ یا ارتزها بگنجاند. بهترین دکتر حرکات اصلاحی تهران عملکرد و تحرک شما را در هر ویزیت ارزیابی می کند.

بهترین متخصص حرکات اصلاحی

مزایای تمرینات اصلاحی چیست؟

تمرینات اصلاحی فواید زیادی دارند به خصوص زمانی که آنها را به طور مداوم انجام دهید و آنها را با سایر درمان ها و خدمات ترکیب کنید. بهترین دکتر حرکات اصلاحی ایران برنامه تمرینی اصلاحی شما را با توجه به نیازهای شخصی و اهداف درمانی شما سفارشی می کند. برخی از مزایای احتمالی تمرینات اصلاحی عبارتند از:

-بهبود وضعیت بدن

-انعطاف پذیری بهتر

-پایداری بهتر مفصل

-بهبودی سریع تر از آسیب دیدگی

-خطر کمتری برای صدمات بعدی

-عملکرد بهینه بدن

-هماهنگی بهتر

بهترین دکتر متخصص حرکات اصلاحی می تواند تمرینات جدیدی را در برنامه شما ادغام کند که منجر به بهبود نتایج درمان می شود.

دکتر حرکات اصلاحی تهران

دکتر متخصص حرکات اصلاحی چه کسی است؟

دکتر متخصص حرکات اصلاحی فردی است که در اصلاح عدم تعادل عضلانی متخصص است. عدم تعادل عضلانی می تواند عملکرد ورزشی یک ورزشکار را مختل کند. درد مزمن مانند کمردرد می تواند نشانه ای از عدم تعادل عضلانی یا انحراف وضعیت بدن باشد. برخی از مطالعات به عدم تعادل عضلانی و انحرافات وضعیتی به عنوان علت بسیاری از آسیب‌های ورزشگاه مانند آسیب‌های روتاتور کاف اشاره می‌کنند.

بهترین دکتر متخصص حرکات اصلاحی

برنامه تمرینی اصلاحی چگونه است؟

بهترین دکتر حرکات اصلاحی برنامه تمرینی شما را با استفاده از تمرینات دقیق و کنترل شده که یادگیری و انجام صحیح آن آسان است، سفارشی می کند. دکتر متخصص حرکات اصلاحی تمرینات شما را بر اساس آسیب یا شرایط زمینه‌ای و اهداف درمانی شما انتخاب می‌کند و قسمت‌های خاصی از بدن را با کمبود قدرت یا تحرک به هر دلیلی هدف قرار می‌دهد. تمرینات عملکردی رایجی که ممکن است در برنامه شما ظاهر شوند عبارتند از:

-تمرینات کششی گردن و پشت

-کشش پشت ساق، لگن و ران

-تقویت با استفاده از وزن بدن یا نوارهای ورزشی

-تقویت هسته یا قسمت مرکزی بدن

-رهاسازی میوفاشیال با استفاده از توپ بیس بال یا تنیس روی باسن یا پشت خود

-حرکت توپ گلف در پایین پا

-فوم غلتان روی نقاط سفت و ماشه ای بدن کشیده می شود.

بهترین دکتر حرکات اصلاحی تهران شما را در هر کشش و حرکت راهنمایی می کند تا مطمئن شود که در حین انجام آن از مکانیک مناسب بدن استفاده می کنید. او هر کشش را با جزئیات و مزایایی که برای عملکرد یا بهبودی شما ارائه می دهد توضیح می دهد. تمرینات اصلاحی برای افرادی که می خواهند مکانیک بدن خود را بهبود بخشند مفید است. برای تعیین قرار ملاقات و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمرینات اصلاحی، با مرکز تخصصی حرکات اصلاحی تماس بگیرید.

دکتر حرکات اصلاحی ایران

چه نوع تمرینات اصلاحی را باید انجام دهم؟

تمرینات اصلاحی که باید انجام دهید تا حدی به ارزیابی شما بستگی دارد و به اهداف شما بستگی دارد. پس از تکمیل ارزیابی ها توسط بهترین دکتر حرکات اصلاحی یک برنامه درمانی مناسب شرایط شما طراحی می شود. که می تواند شامل انواع تمرینات دامنه حرکتی، تنفس دیافراگمی، ایزومتریک، تمرینات تقویتی، حرکات پویا، کشش و تکنیک های مراقبت از خود باشد. همانطور که پیشرفت می کنید تمرینات به تدریج ثبات عملکردی، تحرک، قدرت، استقامت و کنترل حرکتی شما را به چالش می کشد. در حالت ایده آل هنگام شروع باید محافظه کار باشید همانطور که باید آهسته شروع کنید و با پیشرفت تکرارهای خود را افزایش دهید.

متخصص حرکات اصلاحی

نکاتی برای تمرینات کششی از دکتر متخصص حرکات اصلاحی

-در هنگام سرماخوردگی از انجام حرکات کششی خودداری کنید. حرکات کششی باید بعد از گرم کردن ماهیچه ها با یک فعالیت هوازی سبک (مانند پیاده روی یا دویدن) یا بعد از تمرین به عنوان بخشی از سرد شدن انجام شود.

-از کشش پویا استفاده نکنید و به آرامی کشش را افزایش دهید تا عضله شل شود.

-شما باید تنش یا کشش را احساس کنید اما واقعاً نباید به شما آسیب برساند.

-از نفس خود برای افزایش کشش استفاده کنید. نفس عمیق بکشید تا تنش را در بدنتان افزایش دهید و در حین بازدم تنش را آزاد کنید و کشش را بیشتر کنید.

-با انعطاف پذیری بیشتر، زمان یا تکرار را افزایش دهید.

-در صورت احساس درد شدید، بلافاصله کشش را متوقف کنید.

توصیه بهترین دکتر حرکات اصلاحی

توصیه بهترین دکتر حرکات اصلاحی به مراجعین

بسیاری از مردم می دانند که به تمرینات اصلاحی نیاز دارند اما نمی دانند از کجا باید شروع کنند. اگر به نظر شما شبیه است، ناامید نشوید زیرا همه ما باید از جایی شروع کنیم تا احساس خوبی داشته باشیم تا حرکت کنیم. سالها پیش دکتر حسینی سیانکی یک برنامه تمرینی اصلاحی طراحی کرد که به هر بیمار این امکان را می‌دهد تا قوی‌تر از همیشه شود. ماموریت او ایجاد روتینی بود که احتمالاً می تواند با داشتن وضعیت صحیح و قوی در طول روز از بروز صدمات جلوگیری کند. اگرچه این تمرینات از نظر جسمی سخت نیستند اما بسیار جزئی محور هستند. ممکن است در ابتدا خودتان تغییر را نبینید با این حال بسیار معمول است که خانواده و دوستان نزدیک شما این تغییر رادر شما تشخیص دهند.

بنابراین دقیقاً چه تمریناتی را انجام خواهیم داد تا پایه ای قوی ایجاد کنم و احساس خوبی در حرکت کنیم. این تمرینات اصلاحی باعث می شود که عضلات اطراف ستون فقرات شما قوی تر و پایدارتر شوند تا بتوانند به روشی بدون دردسر بالاتنه شما را صاف نگه دارند. بهترین دکتر حرکات اصلاحی تهران از طیف گسترده ای از برنامه های استفاده می کند. شما می توانید بسیاری از این تمرینات را در حالی که روی صندلی اداری خود نشسته اید یا در حالی که در خانه دراز کشیده اید و مشغول تماشای تلویزیون هستید، انجام دهید.

هدف بهترین دکتر حرکات اصلاحی ایران از این برنامه های اصلاحی این بود که انجام آن را در هر مکانی و در هر زمان ممکن کنیم.

در نهایت چگونه می توانیم بفهمیم که آیا واقعاً به تمرینات اصلاحی نیاز دارم تا احساس خوبی داشته باشیم یا نه؟ خوب صادقانه بگویم، بسیاری از شما نمی دانید که آیا به تمرینات اصلاحی نیاز دارید یا نه مگر اینکه درد داشته باشید. با این حال با اطمینان می توان گفت که احتمالاً به تمرینات اصلاحی نیاز دارید، حتی اگر آسیبی ندیده باشید. اکثر افراد جامعه به دلیل زمان نشستن طولانی در حین کار یا رانندگی وضعیت بدنی نامناسبی دارند یا شاید شما یک آرایشگر هستید که همیشه بدن خود را در موقعیت های نامطلوب قرار می دهد در حالی که موهای شخصی را اصلاح می کنید.

 

مقاله های مرتبط

حرکات اصلاحی چیست؟

مرکز تخصصی حرکات اصلاحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هجده − ده =

× پشتیبانی 24 ساعته