آیا در منطقه پیروزی زندگی می کنید؟ آیا در محله پیروزی در جستجوی مرکز خوب کاردرمانی، گفتاردرمانی و روانشناسی هستید؟ آیا می دانید کاردرمانی و گفتاردرمانی به چه صورت انجام می شود؟ یک مرکز توانبخشی خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ کدام مرکز بهترین خدمات را ارائه می کند؟ در منطقه پیروزی مراکز کاردرمانی و گفتاردرمانی متعددی وجود دارد و این سوالات دغدغه همه افرادیست که با توجه به توصیه پزشک، برای کودکشان یا عزیزانشان بدنبال یک مرکز خوب هستند. جهت رفع نگرانی هایتان با ما همراه باشید. کلینیک توانبخشی جناب آقای حسینی سیانکی با دو شعبه در شرق (کلینیک توانبخشی پایا) و غرب تهران (کلینیک توانبخشی غرب تهران)، فضایی به مساحت ۳۵۰ متر مربع در سه طبقه مجزا، سابقه ۱۵ ساله در انواع اختلالات و بیماری ها، کادری مجرب و تجهیزات روز دنیا آماده ارائه خدمات درمانی می باشد. جهت آشنایی با ویژگی های کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی پیروزی با ما همراه باشید.

کاردرمانی در پیروزی

متخصص کار درمانی چه کسی است؟

در حالی که کاردرمانگران از همه زمینه ها هستند، مهارت ها و ویژگی های کلیدی متعددی وجود دارد که به خوبی به طبیعت کاردرمانی کمک می کند. به عنوان مثال برای این متخصصان مهم است که از حس دلسوزی و همدلی قوی برخوردار باشند تا بتوانند با توجه به منافع بیماران خود کار کنند. در واقع بسیاری از کاردرمانگران بعلت تمایل به ایجاد تغییر مثبت در زندگی دیگران به این خط کاری کشیده می شوند.

علاوه بر داشتن طرز فکر مردم گرا، مهارت های متعددی وجود دارد که متخصصان کاردرمانی برای موفقیت در این زمینه باید داشته باشند. از جمله این موارد عبارتند از :

مهارتهای ارتباطی: متخصصین کاردرمانی باید مهارتهای نوشتاری و ارتباطی کلامی قوی داشته باشند تا بتوانند به طور موثر نیازهای بیماران خود را درک کرده و روند درمان را توضیح دهند. علاوه بر این آنها باید بتوانند برنامه های درمانی و پیشرفت خود را به وضوح ثبت کنند و همچنین با سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی همکاری کنند.

حل مسئله: از آنجا که هیچ دو مورد هرگز یکسان نخواهد بود، کاردرمان خوب باید مهارت های حل مسئله را برای تعیین بهترین روش عمل برای هر موقعیت منحصر به فرد نشان دهند.

صبر و انعطاف پذیری: اغلب اوقات کاردرمانی راهی طولانی برای بازگرداندن استقلال بیمار است. کار درمان خوب هنگام برخورد با نقاط بالا و پایین در طول این فرآیند باید صبور و انعطاف پذیر باشند.

متخصص گفتار درمانی چه کسی است؟

آسیب شناسان گفتار متخصصانی هستند که با افراد در هر سنی که مشکلات ارتباطی یا بلع دارند کار می کنند. آنها اغلب در یک تیم با سایر متخصصان توانبخشی همکاری می کنند تا به افرادی که دارای طیف وسیعی از مشکلات هستند مانند مشکلات گفتار، صدا، استفاده و درک زبان، روانی گفتار، خواندن، نوشتن، خوردن و آشامیدن کمک کنند.

کودکان و بزرگسالان با مشکلات ارتباطی ممکن است مشکلات سلامت روانی و مشکلات رفتاری را تجربه کنند، عزت نفس ضعیفی داشته باشند و برای مدیریت روابط اجتماعی و حفظ شغل تلاش کنند.

گفتاردرمانگران مرکز ما با افراد، خانواده و مراقبان آنها و سایر متخصصان کار می کنند تا طیف گسترده ای از درمان های ارتباطی و بلع را کشف کنند.

بهترین کاردرمان در پیروزی

چرا باید کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی پیروزی را انتخاب کنید؟

۱. بخش های درمانی گسترده و مجهز که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

۲. کار تیمی و کاملا تخصصی در حیطه های متفاوت

۳. آشنایی و تسلط کامل به انواع اختلالات و بیماری ها

۴. در نظر گرفتن نقطه نظرات والدین و مراجعین

۵. کادری که از برجسته ترین متخصصین کاردرمانی، گفتاردرمانی و روانشناسی در تهران انتخاب شده اند.

۶. پاسخگویی در مورد روند پیشرفت درمان مراجعین بعد از طی دوره های درمانی (حدوداً دو تا سه ماه بعد از شروع درمان)

۷. وجود سرپرست که برنامه های درمانی مراجعین را پیگیری می کند.

۸. راه اندازی بخش های درمانی جدید براساس نیاز مرکز مانند اتاق شنیداری و سنسوری روم.

۹. محیط آرام و ساکت جهت افزایش کیفیت درمان

۱۰. رعایت اصول بهداشتی جهت حفظ سلامت مراجعین

۱۱. ارائه درمان تحت نظر مراجع ذیصلاح مانند سازمان نظام پزشکی و نظام روانشناسی

کاردرمانی خوب در پیروزی

بخش های درمانی کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی پیروزی

این مرکز از بهترین و مجهزترین مراکز درمانی در تهران می باشد و دارای بخش های درمانی گسترده به شرح ذیل می باشد:

۱. کاردرمانی جسمی 

۲. کاردرمانی ذهنی

۳. گفتاردرمانی

۴. کاردرمانی درکی حرکتی

۵. کاردرمانی در مهارتهای دست

۶. اتاق تاریک                                                                   

۷. سنسوری روم                                                                     

۸. بازی درمانی

۹. رفتار درمانی

۱۰. اتاق شنیداری                                                                   

۱۱. کاردرمانی حسی

۱۲. آموزش و سنجش پیش از مدرسه

۱۳. انواع تست های هوش

۱۴. آب درمانی                                                             

۱۵. مکانوتراپی 

۱۶. ماساژ درمانی

۱۷.  تحلیل رفتار کاربردی                                                            

۱۸. درمان پاسخ محوری

۱۹. گروه درمانی   

 

گفتاردرمانی خوب در پیروزی                      

مهمترین اصل درمان در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی پیروزی

در این مرکز درمان براساس سلسه مراتبی انجام می شود. ابتدا ارزیابی توسط دکتر متخصص مرکز صورت می گیرد، پس از ارزیابی اولیه و مشخص شدن برنامه های درمانی، مراجعین به بخش های درمانی ارجاع داده می شوند. دکتر متخصصین در این بخش ها پس از مطالعه پرونده بیمار و نتایج ارزیابی اولیه در طی جلساتی اهداف درمانی را با همدیگر هماهنگ می کنند و بعد از طی دوره درمانی سه ماهه ارزیابی مجددی از روند بیماران صورت می گیرد تا میزان پیشرفت مشخص شده و اهداف درمانی بروز شوند. البته نکته مهم در این مرکز ارائه کار درمانی بصورت کاملا تخصصی و تیمی می باشد.

بهترین مرکز کاردرمانی در پیروزی

نحوه دریافت خدمات در مراکز توانبخشی پیروزی

درمان حضوری: در اولین مراجعه به مرکز و بعد از ارزیابی توسط دکتر متخصص و مشخص شدن برنامه ها و اهداف درمانی کار آغاز می گردد.

درمان غیر حضوری (ویدئوکال): برای ساکنین شهرستانها و افرادیکه خارج از کشور زندگی می کنند و مراجعه حضوری برایشان امکان پذیر نمی باشد.

درمان در منزل: برای آن دسته از بیمارانی که بدلیل شرایط سنی و کهولت سن یا معلولیت های جسمی شدید، جابجایی در سطح شهر برایشان دشوار می باشد.

کاردرمانی منزل

گفتاردرمانی منزل

بهترین گفتاردرمانی در پیروزی

وعده مراکز کاردرمانی و گفتاردرمانی پیروزی به مراجعین

متخصصین ما از تاثیر فیزیکی و روانی بیماری ها و اختلالات بر زندگی شما آگاه هستند و از حداکثر تلاششان جهت بهبودی شما یا فرزندتان استفاده خوهند کرد و به شما این قول را می دهیم که در صورت همراهی با مراکز ما و پیگیری مراحل ارزیابی و درمان نتایج بسیار خوبی حاصل خواهد شد. برای اطمینان بیشتر می توانید از مراجعین قدیمی مرکز در این رابطه پرس و جو کنید.

گفتاردرمانی در پیروزی

درباره کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی پیروزی

مراکز ما یک کلینیک درمانی کودکان با شهرت جهانی است که کاردرمانی و گفتار درمانی را برای کودکان در هر سنی در محیط های انفرادی یا گروهی ارائه می دهد. ما با داشتن دو مرکز پیشرفته در تهران و مراجعینی از سراسر ایران، متعهد هستیم که به کودکان کمک کنیم تا زندگی شاد و مستقلی داشته باشند. ما یک رویکرد فردی برای درمان در نظر می گیریم زیرا می دانیم که هر کودک با نیازهای خاص خود، منحصر به فرد است. به همین دلیل هیچ دو برنامه درمانی مشابه نیستند. اگر فرزند شما به خدمات ما احتیاج دارد، ما با شما همکاری نزدیک می کنیم تا بهترین درمان ها را برای آنها انتخاب کنیم و یک برنامه سفارشی خاص برای نیازهای فرزند شما و اهداف خانواده شما ایجاد کنیم. اجازه دهید سفر فرزند شما امروز با تماس با ما برای کسب اطلاعات بیشتر آغاز شود.

بهترین مرکز توانبخشی پیروزی

موقعیت جغرافیایی منطقه پیروزی

خیابان پیروزی واقع در شرق تهران از مهم ترین خیابان‌های محله های دوشان تپه و نیروی هوایی واقع در منطقه ۱۳ شهرداری تهران می‌باشد. این خیابان از سمت غرب به میدان شهدا و از سمت شرق به میدان شهید کلاهدوز منتهی می‌شود. این منطقه از محله های تجاری در شرق تهران می باشد که محله پرجمعیتی نیز می باشد.

 

بهترین گفتاردرمان در پیروزی 

محله ها پیروزی که دسترسی راحتی به مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی دارند.

مسیل منوچهری، سی متری نیروی هوایی، میدان اول و دوم نیروی هوایی، خیابان اول دوم سوم چهارم پنجم ششم هشتم نیروی هوایی، بیست و یک متری دهقان، حبیب نژاد دیزجی، نجف پور، چهار فصل، عادلی، بنایی، طبرسی، مشایخی، باقری، زاهد گیلانی، پیچک، کلینی، افسری آذر، صفا شرقی و غربی، خشکبارچی، منتظری، سرابی، شهبازی، اسپندی، لاهوری، مرتجایی، پیروزی، هفده شهریور، محوی، زارع کلخوران، منصوری، طوفانی، کفایی امانی، ناطقی، مجاهدین اسلام، احمدی، مازندران، بلوری، انتظاری، سادات، مشکی، استنکافی، قائن، زرین خامه، کلهر، رحمانی پور، ابن سینا، صفی علیشاه، ظهیرالاسلام، نورمحمدی، قائدی، مرادی نور، مصباح، مراغه ای، مظفری، مصطفی خمینی، شریف رضی، میدان بهارستان، پیروزی، میدان شهدا، امیرکبیر، دیالمه، بزرگراه بسیج، بلوار ابوذر،گلستان، احمدلو، مقداد، نساجی، شاهیان، همایون، داوود آبادی، پرستار، افراسیابی، آخوندی، نبرد شمالی و جنوبی، نجار محمدی، میدان سیزده آبان، ائمه اطهار، نبی اکرم، قائمی راسخ، سهیل، دهم فروردین، میدان تفحص، حنفی زاده، لرستان، غفاری، قاسمی شهرابی، رضایی تاجری، پور عبدی، داورزنی، واضحی فرد، حاج امیری، الله دادی، شهید محلاتی، تکیه اکبرآبادی، شریفی، فرخی، صالحی، صاحب الزمان، پاسدار گمنام، آزادی، قیام، نیک پرور، شاهد، زمزم، ده حقی، بقایی، خاوران، میرهاشمی، نصر، مسلم شمال و جنوبی، گلستان، علامه شمالی و جنوبی، ربذه، هجده متری وحدت، کوثر، شکوری، قره یاضی، میدان بروجردی، محبی، زینتی افخم، نیکنام، گرگانی، دروریان، شکوفه، ایران زمین، چهارصد دستگاه، بیدهندی، بهجتی گونه، آریایی پور، کرمان، مخبر شمالی، مخبرجنوبی، عجب گل، شیرازی، شهید شهروی، دریاباری، دوشان تپه، مسعودیان.

آدرس کلینیک های توانبخشی پیروزی

شعبه شرق: ابتدای پاسداران، خیابان نگارستان دوم (کاشیها)، خیابان مسجد جامع غدیر خم، نبش نگارستان چهارم، پلاک ۱۱

شعبه غرب: سعادت آباد، بلوار پاکنژاد بالاتر از تقاطع  سرو غربی، خیابان سپیدار، خیابان شکوفه شمالی، کوچه نظری، پلاک ۴۷

شماره تماس کلینیک توانبخشی پیروزی

۰۹۱۲۶۱۱۷۷۴۲-۰۹۳۵۶۱۱۷۷۴۲

 

معرفی بهترین مراکز درمانی از دید مراجعین:

گفتاردرمانی شرق تهران

کاردرمانی شرق تهران

گفتاردرمانی غرب تهران

کاردرمانی غرب تهران

گفتاردرمانی شمال تهران

کاردرمانی شمال تهران

گفتاردرمانی جنوب تهران

بهترین کلینیک گفتاردرمانی میرداماد

بهترین کلینیک گفتاردرمانی فرمانیه

بهترین گفتاردرمانی قیطریه

مرکز کاردرمانی تهرانپارس

گفتاردرمانی خوب در نارمک

گفتاردرمانی خوب در حکیمیه

بهترین گفتاردرمانی در تجریش

کاردرمانی در نارمک

گفتار درمانی در انقلاب

گفتار درمانی در صادقیه

مرکز گفتاردرمانی در مرزداران

گفتار درمانی در نازی آباد

گفتار درمانی در تهرانسر

گفتار درمانی در اسلامشهر

گفتار درمانی در پونک

گفتار درمانی در جنت آباد

گفتار درمانی در ونک

کار درمانی در مینی سیتی

۹ دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • سلام یکی از بهترین مراکز درمانی در شرق تهران هستش ما از خدمات این مرکز استفاده کردیم و خیلی راضی هستیم.

  • سلام و عرض ادب
    پسر بنده دچار تاخیر حرکتی بود که خداروشکر با تلاش کاردرمان های این مرکز راه افتاد.
    ممنون بابت زحماتتون

  • سلام در منطقه پیروزی تعداد مراکز کاردرمانی و گفتاردرمانی خیلی زیاد هستش ما حدود یکسال طول کشید تا با این مرکز آشنا بشیم و خداروشکر راضی هستیم.
    فرزند بنده مشکل اوتیسم داره و الان خیلی بهتره.

  • سلام بنده از خیابان سی متری نیروی هوایی به این مرکز مراجعه می کنم و فرزندم بعلت دچار تاخیر حرکتی و گفتاری هستش ، خداروشکر راه افتاده و روی گفتار و کاردرمانی ذهنیش داریم کار می کنیم.
    از زحمات دکتر حسینی عزیز تشکر میکنم.

  • سلام من از خیابان شکوفه در پیروزی به این مرکز مراجعه میکنم. دخترم بعلت تاخیر حرکتی الان دچار اختلال یادگیری هستش و در حال حاضر از کاردرمانی ذهنی، درکی حرکتی، اتاق تاریک و کاردرمانی دست استفاده میکنیم و احساس میکنم شرایطش داره پیشرفت میکنه.
    سپاس

  • سلام
    از بهترین مراکز کاردرمانی و گفتاردرمانی در منطقه پیروزی هستش. بخش های درمانی گسترده و متنوعی داره، کادر مجرب و دلسوزی داره، سابقه خوب و از همه مهمتر وجود دکتر حسینی که بسیار انسان شریف و با تجربه ای هستند و تجربیات ایشون در امر درمان بسیار کارگشاست.

  • سلام و درود
    یکی از دوستانم این مرکز را به بنده معرفی و خیلی راضی هستم.

  • سلام خسته نباشید
    من از محدوده نیروی هوایی به مرکز توانبخشی پیروزی مراجعه میکنم و علت مراجعه نیز مشکلات ذهنی و حرکتی پسرم بود. خداروشکر با زحمات مرکز پارسال راه افتاد ولی در حال حاضر هنوز از نظر ذهنی و گفتاری نسبت به همسالانش عقبتره و در این زمینه اقدامات لازم انجام میشه.
    وظیفه خودم دونستم که از کادر خوب مرکز بابت زحماتشون تشکر کنم.

  • سلام و درود
    پسر بنده ۴ سالشه و تشخیص اوتیسم گرفته و خیلی نگران هستم و از وقتی که متوجه شدم کارم همش گریه و زاری هستش.
    یکی از دوستانم این مرکز را به من معرفی کرده و خیلی از دکتر حسینی سیانکی تعریف میکنن اگر تو این زمینه اطلاعاتی دارید از خانواده های دیگه خواهش میکنم بنده را راهنمایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

18 + 7 =

× پشتیبانی 24 ساعته