کاردرمانی و گفتاردرمانی از جمله روش های درمانی در علم روانشناسی و روانپزشکی هستند که برای درمان بسیاری از مشکلات و اختلالات می توانند مورد استفاده قرار گیرند و کاربردهای زیادی دارند. کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی قنات کوثر یکی از بهترین کلینیک های کار درمانی و گفتار درمانی است که در شهر تهران قرار دارد. این کلینیک امکانات و خدمات متنوعی را به شما ارائه می دهد که در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم. اگر شما هم علاقه مند به آشنایی با خدمات کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی قنات کوثر هستید به شما پیشنهاد میکنیم حتما ادامه این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

قنات کوثر محله‌ ای است در شمال تهرانپارس که جز منطقه ۴ تهران محسوب می‌شود. در قدیم که از مناطق آباد شمیران بوده، در این منطقه قنات‌های گسترده‌ای وجود داشته و به همین دلیل هم نام این منطقه قنات کوثر گذاشته شد. این محله از شمال به بزرگراه شهید بابایی، از جنوب به بزرگراه شهید زین‌الدین، از شرق به بزرگراه شهید باقری و از غرب به خیابان شکوفه مرتبط است. خیابان‌های اصلی محله قنات کوثر شامل بلوار مطهری و خیابان مسجد کوثر است و شامل سه ردیف شرقی، مرکزی و غربی به علاوه بلوک‌های شهرک امید است.

مرکز توانبخشی غرب تهران

کاردرمانی در کلینیک توانبخشی قنات کوثر

کاردرمانی یکی از شاخه های مراقبت های بهداشتی است که به افراد در هر سنی کمک می کند تا بتوانند مشکلات جسمی، ذهنی، حسی یا شناختی خود را برطرف کنند. کاردرمانی به این افراد کمک می کند تا بتوانند به صورت کاملا مستقل حرکت کرده و این مشکلات را حل کنند.  کاردرمانی در واقع به طور مستقیم روی فعالیت های روزانه تاثیر می گذارد و با ارائه تمرینات و سایر روش های درمانی اقدام به برطرف کردن این مشکلات می کند. این شاخه از مراقبت های بهداشتی به کودکان کمک می کند تا بهتر بازی کنند، عملکرد بهتری را در مدرسه داشته باشند، هماهنگی میان چشم و دست خود را بهبود دهند، مهارت های اصلی زندگی مانند دستشویی رفتن، حمام کردن، غذا خوردن و … را به دست بیاورند. بهترین کاردرمانی در قنات کوثر و کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی قنات کوثر صورت می گیرد. در این کلینیک شما می توانید از تخصص و تجربه متخصصان ما بهره مند شوید. اگر شما هم به دنبال خدمات کاردرمانی خوب در قنات کوثر هستید به شما پیشنهاد میکنیم حتما از خدمات مرکز ما استفاده کنید. این خدمات توسط یک تیم متخصص به شما ارائه می شود و کیفیت خدمات نیز کاملا تضمین شده است.

گفتاردرمانی در کلینیک توانبخشی قنات کوثر

گفتاردرمانی در واقع علمی است که به ارزیابی و درمان مشکلات ارتباطی و اختلالات مربوط به گفتار می پردازد. این کار توسط افرادی که در زمینه آسیب شناسی گفتار زبان تخصص دارند صورت می گیرد و اغلب این افراد با عنوان گفتار درمانگر شناخته می شوند. از تکنیک های گفتاردرمانی برای بهبود ارتباطات استفاده می شود. نکته دیگری که باید درباره گفتاردرمانی بدانید این است که این تکنیک را می توان هم برای اختلالاتی که در دوران کودکی به وجود آمده و هم برای اختلالاتی که در دوران بزرگسالی به وجود آمده اند مورد استفاده قرار داد. بهترین گفتاردرمانی در قنات کوثر و در کلینیک ما صورت می گیرد که یکی از بهترین کلینیک های گفتاردرمانی و کارمانی است. اگر شما هم به دنبال خدمات گفتاردرمانی خوب در قنات کوثر هستید به شما پیشنهاد میکنیم حتما از خدمات آنلاین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی قنات کوثر بهره مند شوید.

انواع خدمات کاردرمانی در مراکز قنات کوثر

اگر شما هم علاقه مند به استفاده از خدمات مرکز کار درمانی در قنات کوثر هستید بدون شک قصد دارید تا بیشتر با انواع خدماتی که در این کلینیک به شما ارائه می شود آشنا شوید. خدمات کاردرمانی جسمی یکی از زیرشاخه های کاردرمانی است که امروزه در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی قنات کوثر به شما ارائه می شود. این خدمات به منظور بازتوانی و توانبخشی مشکلات فیزیکی در کودکان و بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. خدمات کاردرمانی ذهنی برای حل مشکلات مربوط به مراحل تکاملی در کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع در این خدمات تلاش بر این است که تا تاخیرهایی که در رشد کودک به وجود آمده است برطرف شود. از دیگر خدمات کاربردی که در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی قنات کوثر به شما ارائه می شود می توان به کاردرمانی حسی، کاردرمانی درکی – حرکتی، کاردرمانی در مهارت های دستی و همینطور کاردرمانی در منزل اشاره کرد که شما می توانید متناسب با نیاز خود از هر یک از این خدمات استفاده کرده و از مزایای آنها بهره مند شوید.

انواع خدمات گفتاردرمانی در مراکز قنات کوثر

یکی دیگر انواع خدماتی که در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی قنات کوثر به شما ارائه می شود خدمات گفتار درمانی است. همانطور که میدانید امروزه خدمات گفتاردرمانی بخش مهمی از روند درمان بسیاری از کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم، نقص توجه و … را تشکیل می دهند. یکی از مهمترین خدماتی که ما در این کلینیک به شما ارائه می دهیم خدمات گفتاردرمانی در منزل است که دیگر نیازی به مراجعه حضوری شما وجود ندارد. شما می توانید به راحتی و با کمترین هزینه ممکن از خدمات گفتاردرمانی در منزل خود بهره مند شوید. این خدمات می توانند مزایای زیادی برای کودکان به همراه داشته باشند که از جمله آنها احساس امنیت بیشتر در محیط خانه و در نتیجه اثرگذاری بهتری، صرفه جویی در زمان و … اشاره کرد.

 

 

انواع تست ها در مراکز ما

در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی قنات کوثر خدمات متنوعی به شما ارائه می شود که یکی از مهم ترین این خدمات مربوط به انواع تست ها و تحلیل نتیجه آنها می باشد. تست هوش، نقص توجه، ادراک بینایی، ادراک شنیداری و … از جمله مهمترین تست هایی هستند که امروزه در کلینیک ما گرفته می شوند. همانطور که میدانید هر یک از این تست ها دارای اهمیت بسیار زیادی هستند. اگر شما هم علاقه مند هستید تا از سطح هوش خود مطلع شوید می توانید در جامع ترین آزمون هوش کلینیک ما شرکت کرده و تحلیل کاملی را از آن دریافت کنید. علاوه بر این تست نقص توجه و … نیز از شما گرفته می شود که هر یک از آنها مطابق با استانداردهای جهانی هستند و شما می توانید نسبت به نتیجه این تست ها اطمینان کامل داشته باشید.

سایر خدمات مهم کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی قنات کوثر

در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی قنات کوثر خدمات بسیار مهم دیگری نیز به شما ارائه می شود که از جمله آنها می توان به اتاق تاریک، سنسوری روم، بازی درمانی، رفتار درمانی، اتاق شنیداری، آموزش و سنجش پیش از مدرسه، آب درمانی (هیدروتراپی)، مکانوتراپی، ماساژ درمانی، تحلیل رفتار کاربردی، درمان پاسخ محور و گروه درمانی اشاره کرد. توجه داشته باشید که در کلینیک ما این خدمات توسط متخصصین هر حوزه به شما ارائه می شود و تحلیل های جامع و کاملی نیز در اختیار شما قرار می گیرد. نکته دیگری که باید به آن دقت داشته باشید این است که عمده تمرکز مرکز ما روی کاردرمانی و گفتاردرمانی و انواع خدمات مرتبط با این دو موضوع است ولی در حوزه های دیگر نیز متخصصان با تجربه ای داریم که می توانند بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ممکن به شما ارائه دهند.

گفتاردرمانی در اوتیسم کودکان

کیفیت بالای خدمات کلینیک توانبخشی قنات کوثر

استفاده از خدمات مجموعه ما می تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی قنات کوثر این است که کیفیت خدمات آن کاملا تضمین شده است و شما می توانید نهایت اطمینان را به کیفیت این خدمات داشته باشید. در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی قنات کوثر از بهترین و با تجربه ترین متخصصین هر حوزه کمک گرفته شده است. این متخصصان دارای سطح دانش بسیار بالایی هستند و با بالاترین سطح دانش آکادمیک مشغول به کار هستند. با مراجعه به بخش های مختلف سایت ما می توانید نظر افرادی که از خدمات سایت ما استفاده کرده اند را مطالعه کنید و اطلاعات کاملی را درباره کیفیت این خدمات به دست بیاورید.

هزینه مناسب کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی قنات کوثر

مزیت مهم دیگری که استفاده از خدمات کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی قنات کوثر برای شما دارد این است که شما می توانید با کمترین هزینه ممکن از این خدمات بهره مند شوید. نگرانی در خصوص هزینه خدمات گفتاردرمانی و کاردرمانی و سایر خدماتی که در این مطلب به آنها اشاره کردیم یکی از مهم ترین نگرانی های افرادی است که علاقه مند به استفاده از چنین خدماتی هستند. به همین علت نیز ما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا این خدمات را با کمترین هزینه ممکن به شما ارائه دهیم. پس اگر شما هم علاقه مند هستید تا از خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی با کمترین هزینه ممکن بهره مند شوید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از خدمات آنلاین و حضوری کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی قنات کوثر استفاده کرده و از مزایایی که به شما ارائه می دهند نهایت بهره را ببرید.

 

گفتاردرمانی در یوسف آباد

 

صحبت پایانی

مرکز گفتاردرمانی در قنات کوثر یکی از بهترین کلینیک های کاردرمانی و گفتاردرمانی است که خدمات فوق العاده ای را به شما ارائه می دهد. این کلینیک جز بهترین کلینیک های کشور نیز به شمار می آید که متخصصان آن کاملا در سطح کشور معروف هستند. از جمله مهم ترین ویژگی های این کلینیک می تواند به هزینه مناسب خدمات، کیفیت بالا، تنوع بالای خدماتی که به شما ارائه می دهد و … اشاره کرد. اگر شما هم علاقه مند به استفاده از این خدمات هستید به شما پیشنهاد می کنیم همین حالا از خدمات سایت ما در این زمینه بهره مند شوید.

 

معرفی بهترین مراکز درمانی در تهران 

گفتاردرمانی برای لکنت زبان کودکان

مرکز تخصصی درمان تاخیر حرکتی

مرکز تخصصی درمان تاخیر گفتاری

مرکز تخصصی تشخیص اوتیسم

مرکز تخصصی تشخیص بیش فعالی کودکان

شکاف لب و کام (لب شکری)

توجه و تمرکز و انواع توجه

توجه و تمرکز در کودکان و مشکلات مربوط به آن

کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی اوتیسم کودکان

مرکز تخصصی گفتاردرمانی تهران

کلینیک گفتاردرمانی دولت

کلینیک کاردرمانی الهیه

کلینیک کاردرمانی زعفرانیه

کلینیک کاردرمانی یافت آباد

کلینیک کاردرمانی بلوار فردوس

کلینیک گفتاردرمانی طرشت

گفتاردرمانی خوب در رسالت

گفتاردرمانی خوب در تهرانپارس

بهترین گفتاردرمانی در ظفر

بهترین گفتاردرمانی در گیشا

بهترین گفتاردرمانی در فرشته

 

۲ دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • سلام و درود
    پسر من مبتلا به شکاف کام هست و در گفتار خیلی مشکل داشت. حدود سه ماهه که در مرکز تحت درمان گفتاردرمانی قرار داره و کلامش خیلی خوب شده.

  • سلام مرکز خیلی مجهزی هستش و درمانگرهای خیلی خوبی داره ما خیلی از روند درمانشون راضی هستیم فقط تایمهاشون خیلی شلوغه.
    سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پنج − دو =

× پشتیبانی 24 ساعته