برای بیش از شانزده سال، مرکز توانبخشی ملاصدرا خود را وقف تشخیص، درمان و مراقبت از مراجعین کرده است. هدف کاردرمانی و گفتاردرمانی ملاصدرا همیشه ارائه خدمات با بالاترین کیفیت بوده است که همه با احترام، شفقت و تعالی ارائه می‌شوند. محله ملاصدرا بین خیابان شیراز شمالی، میدان ونک و منطقه سه واقع شده است. این محله از غرب میدان ونک شروع شده و خیابانی در جهت شرقی–غربی است و در نهایت به بزرگراه چمران متصل می شود. لازم به ذکر است که کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی ملاصدرا در نزدیکی این محله قرار دارد.

مرکز توانبخشی ملاصدرا

خدمات کلینیک توانبخشی ملاصدرا به شرح ذیل می باشند:

-کاردرمانی جسمی: شامل درمان بیماری یا آسیب با روش های فیزیکی می باشد که می توان به کاردرمانی درکی حرکتی نیز اشاره کرد.

-کاردرمانی ذهنی: با هدف بازگرداندن بالاترین سطح استقلال در انجام فعالیت های زندگی روزمره انجام می شود.

-گفتار درمانی: شرایط مربوط به گفتار، زبان، شناختی-ارتباطاتی، صدا، بلع و روان را درمان می کند.

کاردرمانی حسی

کاردرمانی دست

بازی درمانی

گروه درمانی

رفتار درمانی

اتاق تاریک

اتاق شنیداری

سنسوری روم

گفتاردرمانی در ملاصدرا

گفتاردرمانی در ملاصدرا

متخصصین مرکز گفتار درمانی ملاصدرا با توانایی فرد در برقراری ارتباط و بلع سروکار دارند. گفتار درمانی در ملاصدرا می تواند به افرادی که در بلع یا غذا خوردن مشکل دارند یا مشکلات زبانی یا شناختی-زبانی دارند کمک کند.  گفتار درمانی ملاصدرا در بزرگسالان و سالمندان اغلب پس از ضربه یا سکته مغزی یا برای افرادی که بیماری های عصبی پیشرونده ای مانند زوال عقل دارند، تجویز می شود. کلینیک گفتاردرمانی ملاصدرا همچنین می تواند در درمان مشکلات تنفسی مرتبط با بیماری های ریوی مفید باشد. گفتاردرمانی ملاصدرا در حیطه کودکان با مشکلاتی مانند تاخیر گفتاری و زبانی و اختلال طیف اوتیسم و لکنت زبان کار می کنند.

متخصصین خوب گفتاردرمانی ملاصدرا با بیماران در مراکز توانبخشی یا خانه خود بیمار کار می کنند. بهترین گفتار درمانی در ملاصدرا ممکن است از تمرینات خاصی برای تقویت عضلات دهان و گلو یا تمرینات شناختی برای کمک به بازیابی حافظه یا بهبود توالی و حل مسئله استفاده کنند.

کاردرمانی در ملاصدرا

کار درمانی ذهنی در ملاصدرا

به طور کلی، هدف مرکز کاردرمانی ملاصدرا کمک به بیمار در بهبود یا حفظ توانایی انجام فعالیت های روزمره زندگی مانند لباس پوشیدن، توالت کردن و حمام کردن است. متخصصین کلینیک کاردرمانی ملاصدرا از سالمندانی که تغییرات فیزیکی یا شناختی را تجربه می‌کنند، حمایت می کند و همچنین ممکن است آموزش و راهنمایی لازم را به بیماران، اعضای خانواده و مراقبان آنها ارائه دهد. مرکز کاردرمانی ملاصدرا همچنین در ارزیابی خانه بیمار و ارائه توصیه هایی برای تجهیزات مناسب مانند وسایل کمکی برای خوردن و آشامیدن، وسایل کمکی لباس پوشیدن، نظافت و همچنین محصولات و راه هایی برای بهبود ایمنی خانه مهارت دارند.

کاردرمانی ذهنی ملاصدرا می‌تواند برای بیمارانی که بدنبال آسیب یا مشکلات دوران رشد دارای ناتوانایی درکی، شناختی و ارتباطی هستند، از اختلال طیف اوتیسم یا تاخیر تکاملی رنج می‌برند یا به دنبال اختلال نقص توجه و بیش فعالی دارای مشکلات توجه و تمرکز یا بیقراری هستند، مفید باشد.

خدمات کلینیک کار درمانی ملاصدرا در مرکز توانبخشی یا در خانه بیمار انجام می شود. متخصصین کاردرمانی ملاصدرا از انواع روش های درمانی از جمله تمرینات کششی و تقویتی، تمرین فعالیت های روزانه و آموزش استفاده از تجهیزات تطبیقی ​​استفاده می کنند.

بهترین کاردرمانی در ملاصدرا

کاردرمانی جسمی در ملاصدرا

اکثر مردم با کاردرمانی جسمی آشنا هستند. هدف کاردرمانی جسمی ملاصدرا کاهش درد و التهاب، تسریع بهبودی، تقویت ماهیچه‌ها و افزایش دامنه حرکتی است. همه چیزهایی که به شما کمک می‌کند دوباره روی پاهایتان بایستید. کاردرمانی خوب ملاصدرا همچنین ممکن است برای کمک به کاهش درد مزمن ناشی از استئوآرتریت، آرتریت روماتوئید، فیبرومیالژیا یا منابع نوروپاتیک استفاده شود. کاردرمانی جسمی اغلب پس از جراحی مانند تعویض مفصل یا به دنبال آسیب یا بیماری طولانی مدت تجویز می شود.

هدف درمانی مرکز توانبخشی ملاصدرا بهبود عملکرد و قدرت بیمار است تا بتواند با سطحی از استقلال به خانه بازگردد. با بیماران مسن تر، متخصصین کاردرمانی خوب ملاصدرا می توانند تمریناتی را برای تقویت عضلات و بهبود یا حفظ توانایی آنها در بلند شدن از تخت، صندلی، راه رفتن با کمک یا بدون کمک و کمک به جلوگیری از افتادن ارائه دهند.

مرکز کاردرمانی ملاصدرا از تعدادی روش درمانی از جمله ورزش، مکانوتراپی، ماساژ درمانی، تحرک مفاصل، تحریک الکتریکی و استفاده از گرما یا یخ استفاده می کند.

بهترین گفتاردرمانی در ملاصدرا

خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی منزل

اگر پزشک شما پس از آسیب، بیماری یا جراحی توانبخشی در خانه را تجویز کند یا اگر پس از ترخیص به خدمات کاردرمانی، گفتاردرمانی و روانشناسی نیاز دارید، مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی ملاصدرا می تواند خدمات مورد نیاز شما را مستقیماً درب منزل شما بیاورد و به شما کمک کند تا به سرعت بهبود پیدا کنید.

 

معرفی بهترین مراکز درمانی تهران

مرکز کاردرمانی جلفا

مرکز کاردرمانی هنگام

کلینیک گفتاردرمانی امامت

کلینیک گفتاردرمانی بلوار دریا

کلینیک گفتاردرمانی لویزان

گفتاردرمانی در بلوار درختی

بهترین گفتاردرمانی بلوار دادمان

بهترین گفتاردرمانی شهرک غرب

گفتاردرمانی شهید عراقی

گفتاردرمانی بلوار فرحزادی

گفتاردرمانی در جنت آباد

کاردرمانی سردار جنگل

کاردرمانی امام حسین

مرکز گفتاردرمانی شهدا

مرکز گفتاردرمانی بلوار عدل

مرکز گفتاردرمانی ساقدوش

مرکز کاردرمانی بنی هاشم

بهترین گفتاردرمانی قلهک

بهترین گفتاردرمانی مجیدیه

مراکز کاردرمانی هروی

مراکز کاردرمانی شریعتی

گفتاردرمانی خوب در کامرانیه

مرکز توانبخشی شاهین

گفتاردرمانی در ایران زمین

گفتاردرمانی در قبا

گفتاردرمانی در افسریه

گفتاردرمانی در دولت

کاردرمانی در شهر ری

کاردرمانی در جمهوری

گفتاردرمانی در نواب

مرکز گفتاردرمانی بلوار تعاون

کلینیک کاردرمانی جردن

کاردرمانی در سبلان

مرکز گفتاردرمانی اکباتان

مرکز گفتاردرمانی شیخ بهایی

مرکز گفتاردرمانی خوش

کلینیک گفتاردرمانی حر

مرکز گفتاردرمانی اشرفی اصفهانی

کاردرمانی در جیحون

کاردرمانی در آرژانتین

گفتاردرمانی در خانی آباد نو

گفتاردرمانی در شادمان

گفتاردرمانی در بهبودی

گفتاردرمانی در منیریه

گفتاردرمانی در کارگر

گفتاردرمانی در وحیدیه

گفتاردرمانی در شمشیری

گفتاردرمانی در گمرک

گفتاردرمانی در پاستور

کاردرمانی در توحید

کاردرمانی در تیموری

کاردرمانی در فرجام

گفتاردرمانی در شادمهر

کاردرمانی و گفتاردرمانی دلاوران

کاردرمانی و گفتاردرمانی پیامبر

کاردرمانی و گفتاردرمانی فاطمی

کاردرمانی و گفتاردرمانی نیروی هوایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 × 2 =

× پشتیبانی 24 ساعته