تیم مرکز توانبخشی کامرانیه متعهد به کمک به بیماران برای رسیدن به اهداف منحصر به فرد و رسیدن به حداکثر سطح عملکرد خود هستند. لازم به ذکر است که متخصصین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کامرانیه در مورد چگونگی برگزاری جلسات درمانی مراجعین با یکدیگر مشورت می کنند. این مداخلات توانبخشی چگونه کار می کنند؟ و مراجعه همزمان به کاردرمانی و گفتاردرمانی چه فایده ای برای مراجعین دارد؟ لازم به ذکر است که این مرکز از ۵۰ نیروی متخصص و مجهزترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا تشکیل شده است. جهت آشنایی با بهترین خدمات کاردرمانی کامرانیه و گفتاردرمانی کامرانیه با ما همراه باشید.

مرکز توانبخشی کامرانیه

گفتاردرمانی در کامرانیه

متخصصین مرکز گفتاردرمانی کامرانیه با طیف گسترده ای از اختلالات مرتبط با تاخیر گفتاری، اختلال طیف اوتیسم، لکنت زبات، سکته مغزی، آسیب های سر و سایر اختلالات عصبی کار می کنند. که ممکن است شامل مشکلات مربوط به گفتار، زبان و یا شناخت باشد. نقص گفتار ممکن است شامل گفتار نامفهوم یا درک نشدنی باشد.  اختلالات زبان ممکن است شامل خواندن، نوشتن، کلمه یابی و درک اطلاعات باشد.  نقایص شناختی شامل مشکلات حافظه، توجه، حل مسئله و عملکرد اجرایی سازماندهی، برنامه ریزی و شروع فعالیت ها است. درمان اغلب بر مهارت‌های بازآموزی، یادگیری تکنیک‌های جبرانی، فعالیت‌های خانگی و آموزش متمرکز است.

گفتاردرمانی در کامرانیه

کاردرمانی در کامرانیه

مرکز کاردرمانی کامرانیه بر توانایی فرد برای عملکرد مؤثر در محیط روزانه تمرکز می کنند. متخصصین کاردرمانی کامرانیه از تجزیه و تحلیل فعالیت های گسترده برای تعیین مشکلات یک فرد ناشی از بیماری، آسیب و علل دیگر استفاده می کنند. ما با بیماران کار می کنیم تا به بهترین وجه یک رویکرد بهبودی واقع بینانه را به کار ببریم تا به فرد کمک کنیم تا حد امکان به فعالیت های روزمره زندگی خود بازگردد.

مرکز کاردرمانی کامرانیه

بخش های درمانی مرکز توانبخشی کامرانیه

این مرکز از بهترین مراکز توانبخشی شمال شرق تهران بوده و مجهز به بخش های گسترده و بروزی به شرح ذیل می باشد. این موارد تفاوت ما را با دیگر مراکز مشخص می کند. جهت آشنایی با امکانات کلینیک کاردرمانی کامرانیه و کلینیک گفتاردرمانی کامرانیه با ما همراه باشید:

۱. کاردرمانی جسمی

۲. کاردرمانی ذهنی

۳. گفتاردرمانی

روش درمانی پکس برای اوتیسم

۴. کاردرمانی درکی حرکتی

۵. کاردرمانی دست

۶. اتاق تاریک

۷. سنسوری روم

۸. بازی درمانی

روش درمانی فلورتایم برای اوتیسم

۹. رفتار درمانی

۱۰. اتاق شنیداری

۱۱. کاردرمانی حسی

۱۲. آموزش و سنجش ورود به مدرسه

۱۳. انواع تست های هوش

۱۴. آب درمانی

۱۵. مکانوتراپی

۱۶. ماساژ درمانی

۱۷. تحلیل رفتار کاربردی

۱۸. درمان پاسخ محوری

۱۹. گروه درمانی

۲۰. رژیم حسی کودکان

بهترین کاردرمانی کامرانیه

کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کامرانیه چگونه فعالیت می کند؟

تیم مرکز توانبخشی کامرانیه از متخصصین کاردرمانی، گفتاردرمانی و روانشناسی تشکیل شده است. متخصصین مرکز در جهت تعیین اهداف درمانی با یکدیگر مشارکت خواهند کرد. آنها تعیین می کنند که آیا یک جلسه مشترک می تواند به این اهداف دست یابد یا جلسات جداگانه برای فرزند شما موثرتر خواهد بود. پس از تعیین و تنظیم برنامه ها،  درمانگران شما در مورد اهداف هر جلسه بحث خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که اهداف گفتاردرمانی کامرانیه و کاردرمانی کامرانیه به کارآمدترین روش برآورده می شوند.

مرکز گفتاردرمانی کامرانیه

مزایای جلسات همزمان کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کامرانیه چیست؟

مزایای بسیاری در جلسات مشترک مرکز گفتاردرمانی کامرانیه و مرکز کاردرمانی کامرانیه وجود دارد. که به شرح ذیل می باشد:

-تعداد زیادی از وظایف و فعالیت های کاردرمانی می توانند اهداف گفتار را در بر گیرند به عنوان مثال کاردرمانی در کامرانیه روی فعالیت های زندگی روزانه کار می کند.

-متخصصین مرکز گفتاردرمانی کامرانیه می توانند به کودک شما در یادگیری زبان به شیوه ای کاربردی تر همراه با کار درمانی کمک کنند.

-کودکانی که در تنظیم حسی یا عاطفی مشکل دارند، می توانند با کمک کاردرمانی کامرانیه، حمایت لازم را برای شرکت بهینه در تکالیف گفتار و زبان دریافت کنند.

-با وجود چند پزشک بهتر می توان روی اهداف ارتباط اجتماعی مانند نوبت گرفتن، انتظار، برد یا باخت کار کرد.

-اهداف توجه و مشارکت نیز می توانند برآورده شوند زیرا کودک مجبور است همزمان با بیش از یک نفر تعامل داشته باشد.

-جلسات مشترک این امکان را به رشته ها می دهد که از یکدیگر برای رفتار بهتر با مراجعین یاد بگیرند.

-در حالی که یک درمانگر با کودک ارتباط برقرار می کند، درمانگر دیگر می تواند با والدین کودک کار کند. به آنها راهبردهایی را در مورد نحوه حمایت از فرزندشان در خانه و جامعه آموزش دهید.

-به طور کلی پاسخ بیشتر و سریعتر به مداخله به عنوان یک دیدگاه جامع تر از کودک در نظر گرفته می شود که شامل تنظیم حسی و عاطفی، به علاوه مهارت های حرکتی و تکالیف گفتاری و زبانی می باشد.

-جلسات مشترک همچنین ارتباط بین درمانگران را تقویت می کند. خطوط ارتباطی را بیشتر می‌گشاید و به درمانگران و مراقبان اجازه می‌دهد تا با اهداف و نحوه دستیابی به آنها یکسان باشند.

کاردرمانی در کامرانیه

چگونه بفهمم که فرزندم از کاردرمانی و گفتاردرمانی کامرانیه سود خواهد برد؟

به طور کلی جلسات مشترک کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی کامرانیه برای کودکانی ارائه می شود که ممکن است در زمینه های مختلف در رشته های گفتار درمانی و کاردرمانی مشکل داشته باشند. که در آن حمایت هر دو پزشک، تجربه درمانی را بهینه می کند و درمان را مؤثرتر می کند. مثلا برای کودکی که مشکلات تنظیم حسی و عاطفی دارد، حضور یک کاردرمانگر برای کمک به کودک و مراقب در تنظیم و آرامش می‌تواند به گفتار درمانگر کمک کند تا به اهداف خود دست یابد. همانطور که قبل از برقراری ارتباط، کودک باید منظم، آرام و در حالت برانگیختگی بهینه برای یادگیری باشد.

آدرس مراکز توانبخشی کامرانیه

شعبه شرق: ابتدای پاسداران، خیابان نگارستان دوم (کاشیها)، خیابان مسجد جامع غدیر خم، نبش نگارستان چهارم، پلاک ۱۱

شعبه غرب: سعادت آباد، بلوار پاکنژاد بالاتر از تقاطع  سرو غربی، خیابان سپیدار، خیابان شکوفه شمالی، کوچه نظری، پلاک ۴۷

شماره تماس مراکز توانبخشی کامرانیه

۰۹۳۵۶۱۱۷۷۴۲-۰۹۱۲۶۱۱۷۷۴۲

 

معرفی بهترین مراکز درمانی تهران

مرکز کاردرمانی جلفا

مرکز کاردرمانی هنگام

کلینیک گفتاردرمانی بلوار دریا

کلینیک گفتاردرمانی لویزان

بهترین گفتاردرمانی بلوار دادمان

بهترین گفتاردرمانی شهرک غرب

گفتاردرمانی شهید عراقی

گفتاردرمانی بلوار فرحزادی

کاردرمانی سردار جنگل

مرکز گفتاردرمانی بلوار عدل

مرکز گفتاردرمانی ساقدوش

مرکز کاردرمانی بنی هاشم

بهترین گفتاردرمانی قلهک

بهترین گفتاردرمانی مجیدیه

مراکز کاردرمانی هروی

مراکز کاردرمانی شریعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 − سه =

× پشتیبانی 24 ساعته