خدمات مرکز توانبخشی حر از نظر جسمی، رشدی و عاطفی از کودک شما حمایت می کند. شما می توانید به کودکان خود کمک کنید تا به آینده‌ای روشن‌تر ایمان داشته باشند، امروز به آنها کمک کنید و شاهد افزایش تأثیرتان باشید. مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی حر به بهبود عملکرد، کیفیت زندگی، بازگرداندن استقلال و ارتقاء مهارت های شناختی و جسمانی مراجعین کمک می‌کند. بسته به نیاز فرزند شما، پزشک شما ممکن است او را به مرکز توانبخشی حر ارجاع دهد تا تیم مراقبتی ما مهارت های آنها را بر اساس عملکرد فعلی، سن و نگرانی ها و اهداف شما ارزیابی کند. بر اساس ارزیابی، متخصصین مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی حر توصیه هایی ارائه می کند و یک برنامه سفارشی برای کاهش اثرات فیزیکی، رشدی و شناختی (مانند تفکر، دانستن، به خاطر سپردن، قضاوت و حل مسئله) وضعیت او ایجاد می کند و به آنها اجازه می دهد تا به پتانسیل کامل خود برسند.

مرکز توانبخشی حر

بسته به نیاز کودک شما، توانبخشی و درمان می تواند در یک محیط انفرادی یا گروهی باشد. درمان‌ها معمولاً در یکی از سالن های پیشرفته ما یا در یک اتاق خصوصی انجام می‌شوند. تیم مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی حر از نزدیک با شما همکاری خواهد کرد و در این مسیر مشاوره و آموزش های عملی ارائه می کند که می تواند پیشرفت فرزند شما را در طول و بعد از حضور با ما بهبود بخشد.  والدین یا مراقبان اغلب در جلسات درمانی گنجانده می شوند. حضور شما می تواند کمک بزرگی کند. شما عضوی از تیم کلینیک توانبخشی حر هستید و ممکن است برای درک نحوه اجرای برنامه در خانه به راهنمایی نیاز داشته باشید.

خدمات کلینیک توانبخشی حر بسیار گسترده می باشد و ممکن است شامل موارد زیر باشد. با دکتر متخصص خود در مورد درمان ها و برنامه هایی صحبت کنید که می تواند مناسب شرایط خاص، نیازها و اهداف کودک شما باشد.

کاردرمانی در حر

کاردرمانی جسمی در حر

کاردرمانی در حر می‌تواند اثرات بسیاری از بیماری‌های کودکان را بهبود بخشد. متخصصین کلینیک کار درمانی حر به صورت انفرادی با شما و فرزندتان کار می کنند و روش های ایمن حمل یا انتقال فرزندتان را به شما آموزش می دهند و تمریناتی را به شما نشان می دهند تا قدرت و تحرک فرزندتان را افزایش داده و استقلال او را تقویت کند. مرکز کاردرمانی جسمی در حر همچنین می‌تواند با ارائه تجهیزات تطبیقی، بریس‌ها یا پروتزها و نشان دادن تکنیک‌های مناسب برای استفاده به بهبود اعتماد به نفس او کمک کند. چه هدف شما برای فرزندتان یادگیری نشستن، ایستادن یا راه رفتن، بهبود مهارت های ویلچر او یا استفاده از پروتزهای جدید باشد. متخصصین کاردرمانی خوب در حر به فرزند شما در دستیابی به مراحل رشد حرکتی کمک می کنند.

مرکز کاردرمانی حر

کار درمانی ذهنی در حر

کار درمانی در حر می‌تواند به کودک شما کمک کند تا بهتر در فعالیت‌های معمول دوران کودکی مانند بهبود مهارت‌های دستی یا توانایی لباس پوشیدن، بازی، غذا خوردن یا حضور در مدرسه شرکت کند. متخصصین مرکز کار درمانی حر همچنین ممکن است تجهیزات تخصصی مانند آتل‌ها یا بریس‌های سفارشی‌سازی شده را در اختیار فرزندتان قرار دهند تا به افزایش استقلال او کمک کنند، زیرا می‌آموزند که خودشان کارهای بیشتری انجام دهند. البته می توان به خدمات دیگری که توسط بهترین کاردرمانی حر ارائه می شود به شرح ذیل اشاره کرد:

کاردرمانی ذهنی

کاردرمانی درکی حرکتی

کاردرمانی دست ورزی

کاردرمانی حسی

گفتار درمانی در حر

گفتار درمانی در حر

مرکز گفتار درمانی حر می تواند به کودک شما کمک کند تا ارتباط و تغذیه یا بلع را بهبود بخشد. متخصصین گفتاردرمانی حر تمام جنبه‌های ارتباط کودکی و نوجوانی از جمله تولید صدا، درک زبان (دریافت)، استفاده از زبان (بیان)، وسایل ارتباطی جایگزین، حافظه و شناخت و همچنین کنترل حرکتی دهان لازم برای غذا خوردن را هدف قرار می‌دهند.

مرکز گفتاردرمانی حر

تفریح ​​درمانی در حر

هنر درمانی، آب درمانی، گروه درمانی، موسیقی درمانی و باغبانی چند روشی هستند که ما از تفریحات برای بهبود برنامه درمانی فرزندتان استفاده می کنیم تا زمانی را که با ما می گذرانید کمی سرگرم کننده تر کنیم. متخصصین مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی حر همچنین می‌توانند رویدادها و فعالیت‌های تفریحی خاصی را برنامه‌ریزی کنند که سلامت، توانایی‌های عملکردی، استقلال و کیفیت کلی زندگی کودک شما را بهبود می‌بخشد.

بهترین کاردرمانی حر

بازی درمانی در حر

برنامه‌های زندگی کودک می‌تواند استرس ایجاد شده توسط ترس‌ها و تصورات نادرست کودک از بستری شدن در بیمارستان و اقدامات پزشکی را کاهش دهد. درمانگران مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی حر از طریق بازی درمانی، مهارت های مقابله ای را به کودک شما از طریق فرصت هایی برای بازی، یادگیری و تعامل با دیگران در یک محیط امن آموزش می دهند.

بهترین گفتاردرمانی حر

برنامه های درمانی فشرده روزانه در مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی حر

برخی از کودکان نیاز به توانبخشی گسترده دارند اما نیازی به ماندن در کنار ما ندارند. ما برنامه های سرپایی را فقط برای آنها ایجاد کرده ایم. حتی اگر فرزند شما در یکی از مراکز ما اقامت نداشته باشد، باز هم می‌تواند با ویزیت‌های سرپایی برنامه‌ریزی‌شده منظم یا برنامه‌های درمانی هدفمند نیم روز یا تمام روز در درمان شرکت کند.

کاردرمانی خوب در حر

محله میدان حر از محله های مرکزی شهر تهران است که در منطقه  ۱۱ شهرداری تهران واقع شده است. محله حر از شمال با خیابان آذربایجان، از شرق با خیابان کارگر و از جنوب و غرب با خیابان کمالی محدود شده و با محله های سلسبیل، جمالزاده، امیریه، شیخ هادی و منیریه مجاورت دارد.

آدرس مراکز توانبخشی حر

شعبه شرق: ابتدای پاسداران، خیابان نگارستان دوم (کاشیها)، خیابان مسجد جامع غدیر خم، نبش نگارستان چهارم، پلاک ۱۱

شعبه غرب: سعادت آباد، بلوار پاکنژاد بالاتر از تقاطع  سرو غربی، خیابان سپیدار، خیابان شکوفه شمالی، کوچه نظری، پلاک ۴۷

شماره تماس مرکز توانبخشی حر

۰۹۳۵۶۱۱۷۷۴۲-۰۹۱۲۶۱۱۷۷۴۲

 

معرفی بهترین مراکز درمانی تهران

مرکز کاردرمانی جلفا

مرکز کاردرمانی هنگام

کلینیک گفتاردرمانی امامت

کلینیک گفتاردرمانی بلوار دریا

کلینیک گفتاردرمانی لویزان

گفتاردرمانی در بلوار درختی

بهترین گفتاردرمانی بلوار دادمان

بهترین گفتاردرمانی شهرک غرب

گفتاردرمانی شهید عراقی

گفتاردرمانی بلوار فرحزادی

کاردرمانی سردار جنگل

کاردرمانی امام حسین

مرکز گفتاردرمانی بلوار عدل

مرکز گفتاردرمانی ساقدوش

مرکز کاردرمانی بنی هاشم

بهترین گفتاردرمانی قلهک

بهترین گفتاردرمانی مجیدیه

مراکز کاردرمانی هروی

مراکز کاردرمانی شریعتی

گفتاردرمانی خوب در کامرانیه

مرکز توانبخشی شاهین

گفتاردرمانی در ایران زمین

گفتاردرمانی در قبا

گفتاردرمانی در افسریه

گفتاردرمانی در دولت

کاردرمانی در شهر ری

کاردرمانی در جمهوری

گفتاردرمانی در نواب

مرکز گفتاردرمانی بلوار تعاون

کلینیک کاردرمانی جردن

کاردرمانی در سبلان

مرکز گفتاردرمانی اکباتان

مرکز گفتاردرمانی شیخ بهایی

مرکز گفتاردرمانی خوش

مرکز گفتاردرمانی اشرفی اصفهانی

کاردرمانی در جیحون

کاردرمانی در آرژانتین

گفتاردرمانی در خانی آباد نو

گفتاردرمانی در شادمان

گفتاردرمانی در بهبودی

گفتاردرمانی در منیریه

گفتاردرمانی در کارگر

گفتاردرمانی در وحیدیه

گفتاردرمانی در شمشیری

گفتاردرمانی در گمرک

گفتاردرمانی در پاستور

کاردرمانی در توحید

کاردرمانی در تیموری

کاردرمانی در فرجام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یازده − دو =

× پشتیبانی 24 ساعته