ما مفتخریم که تیمی متشکل از ماهرترین، متعهدترین و دلسوزترین متخصصین را گرد هم آورده ایم. این مرکز از مجهزترین و پیشرفته ترین تجهیزات توانبخشی روز دنیا بهره می برد. متخصصین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی شاهین به طور مداوم فرصت هایی را برای گسترش دانش خود در مورد تکنیک های درمانی جدید و در حال توسعه دنبال می کنند. لازم به ذکر است که بهترین مرکز کاردرمانی شاهین و بهترین مرکز گفتاردرمانی شاهین در نزدیکی این محله قرار دارد. محله شاهین از شمال با بزرگراه آب شناسان، از جنوب با بزرگراه همت، از شرق با بزرگراه ستاری و بلوار میرزابابایی و از غرب با خیابان شاهین شمالی، بلوار کبیری طامه جنوبی و بلوار کبیری طامه شمالی محدود شده است.

مرکز توانبخشی شاهین

گفتار درمانی در شاهین

خدمات خوب مرکز گفتار درمانی شاهین توانایی فرد را برای برقراری ارتباط و بلع تقویت می کند. در جامعه ما، نشستن و گفتگوی با خانواده و دوستان بر سر یک وعده غذایی عالی، امری عادی است. این به دو مهارت ضروری نیاز دارد: توانایی بلعیدن و توانایی برقراری ارتباط. هر دو برای یک کیفیت کلی خوب زندگی کاملاً حیاتی هستند. تقریباً تمام فعالیت های زندگی روزمره ما را ملزم به برقراری ارتباط، تعامل و پردازش اطلاعات می کند.  مهارت های ارتباطی نه تنها برای انتقال خواسته ها و نیازها، بلکه برای معاشرت و ارتباط با دیگران ضروری است.

کاردرمانی در شاهین

کاردرمانی ذهنی در شاهین

خدمات خوب مرکز کار درمانی شاهین بر توانایی شما در انجام کارها تمرکز دارد. بنابراین برای والدین شما، نقش‌ها می‌تواند شامل مادر، همسر، خانه‌دار، پدربزرگ و مادربزرگ، مراقب باشد. به طور کلی مرکز کاردرمانی شاهین به بهبود توانایی انجام فعالیت‌های زندگی روزانه مانند لباس پوشیدن، توالت کردن و حمام کردن و همچنین فعالیت‌های ابزاری زندگی روزانه مانند رانندگی، خرید، آشپزی و فعالیت‌های تفریحی کمک می‌کند.

مرکز کاردرمانی شاهین

کاردرمانی جسمی در شاهین

مرکز کاردرمانی شاهین می تواند به افزایش تحرک و کیفیت زندگی با بهبود قدرت، تعادل، استقامت، انعطاف پذیری و وضعیت بدن کمک کند. کاردرمانی جسمی می تواند توانایی فرد مورد علاقه شما را برای رفت و آمد در خانه و اجتماع و همچنین شرکت در فعالیت های تفریحی مورد علاقه شما به حداکثر برساند.

مرکز گفتاردرمانی شاهین

چه شرایطی از خدمات گفتاردرمانی شاهین بهره مند می شوند؟

متخصصین مرکز گفتار درمانی شاهین به کاهش های مشکلات مرتبط با روند پیری مانند مشکلات عصبی، بیماری های مرتبط با افزایش سن و بدتر شدن مکانیسم بلع می پردازد. متخصصین مرکز گفتاردرمانی شاهین می توانند به فرد مورد علاقه شما در کاهش مشکلات گفتاری ناشی از تاخیر گفتاری، اختلال طیف اوتیسم، لکنت زبان، آسیب‌های مغزی، سکته مغزی و پارکینسون کمک کند. متخصصین گفتاردرمانی شاهین همچنین درمان اختلالات شناختی-زبانی را ارائه می دهند. این درمان بر بازیابی حافظه، توالی یابی، حل مسئله، آگاهی از ایمنی، توجه و تأثیرات آنها بر عملکرد زندگی روزمره تمرکز دارد.

کاردرمانی خوب در شاهین

بخش های درمانی مرکز توانبخشی شاهین

این مرکز از بهترین مراکز توانبخشی شمال غرب تهران بوده و مجهز به بخش های گسترده و بروزی به شرح ذیل می باشد. این موارد تفاوت ما را با دیگر مراکز مشخص می کند. جهت آشنایی با امکانات کلینیک کاردرمانی شاهین و کلینیک گفتاردرمانی شاهین با ما همراه باشید:

۱. کاردرمانی جسمی

۲. کاردرمانی ذهنی

۳. گفتاردرمانی

روش درمانی پکس برای اوتیسم

۴. کاردرمانی درکی حرکتی

۵. کاردرمانی دست

۶. اتاق تاریک

۷. سنسوری روم

۸. بازی درمانی

روش درمانی فلورتایم برای اوتیسم

۹. رفتار درمانی

۱۰. اتاق شنیداری

۱۱. کاردرمانی حسی

۱۲. آموزش و سنجش ورود به مدرسه

۱۳. انواع تست های هوش

۱۴. آب درمانی

۱۵. مکانوتراپی

۱۶. ماساژ درمانی

۱۷. تحلیل رفتار کاربردی

۱۸. درمان پاسخ محوری

۱۹. گروه درمانی

۲۰. رژیم حسی کودکان

گفتاردرمانی در شاهین

آیا فرد مورد علاقه شما در صحبت کردن، بیان کلمات یا استفاده از زبان رسا مشکل دارد؟

تیم خوب گفتار درمانی شاهین می تواند در این موارد نیز برای بیماری هایی مانند دیزآرتری یا آپراکسی (اختلالات گفتاری حرکتی)، صدای خشن و گرفتگی صدا، از دست دادن کامل یا جزئی صدا، یا آفازی (اختلال زبان) کمک کند. ممکن است به والدین شما تمرینات خاصی برای تقویت عضلات صورت، دهان و گلو آموزش داده شود مانند دمیدن، نوشیدن جرعه جرعه از نی و ایجاد صداهای خاص مانند “پا” و “ما”.

در نهایت تیم مرکز گفتاردرمانی شاهین نقش مهمی در درمان دیسفاژی یا اختلال بلع دارد. درمان دیسفاژی برای حفظ سلامت ریه ها و جلوگیری از ذات الریه ضروری است. فراتر از آن یک درمانگر ممکن است بتواند به فرد مورد علاقه شما کمک کند تا از یک رژیم غذایی محدودتر با تنوع بیشتری از غذاها لذت ببرد.

بهترین کاردرمانی شاهین

در طول جلسات مرکز کاردرمانی شاهین چه اتفاقی می افتد؟

تیم مرکز کاردرمانی شاهین بر عملکرد تنه، اندام فوقانی و تحتانی مراجعین جهت بهبود غذا خوردن، لباس پوشیدن، حمام کردن و انجام سایر فعالیت‌های روزمره زندگی تمرکز می کند. تمرینات ممکن است شامل کشش و تقویت باشد تا اطمینان حاصل شود که او دارای انعطاف و قدرت کافی برای انجام فعالیت های روزمره است. بخش بزرگی از خدمات کار درمانی شاهین تمرین، توسعه استراتژی‌های جدید و استفاده از تجهیزات تطبیقی ​​برای انجام فعالیت‌هایی مانند غذا خوردن، لباس پوشیدن و حمام کردن است. علاوه بر این متخصصین کلینیک کاردرمانی شاهین بر روی بهبود عملکرد ذهنی، درکی، شناختی و رفتاری مراجعین نیز تمرکز دارد.

آدرس مراکز توانبخشی شاهین

شعبه شرق: ابتدای پاسداران، خیابان نگارستان دوم (کاشیها)، خیابان مسجد جامع غدیر خم، نبش نگارستان چهارم، پلاک ۱۱

شعبه غرب: سعادت آباد، بلوار پاکنژاد بالاتر از تقاطع  سرو غربی، خیابان سپیدار، خیابان شکوفه شمالی، کوچه نظری، پلاک ۴۷

شماره تماس مراکز توانبخشی شاهین

۰۹۳۵۶۱۱۷۷۴۲-۰۹۱۲۶۱۱۷۷۴۲

 

معرفی بهترین مراکز درمانی تهران

مرکز کاردرمانی جلفا

مرکز کاردرمانی هنگام

کلینیک گفتاردرمانی بلوار دریا

کلینیک گفتاردرمانی لویزان

بهترین گفتاردرمانی بلوار دادمان

بهترین گفتاردرمانی شهرک غرب

گفتاردرمانی شهید عراقی

گفتاردرمانی بلوار فرحزادی

کاردرمانی سردار جنگل

مرکز گفتاردرمانی بلوار عدل

مرکز گفتاردرمانی ساقدوش

مرکز کاردرمانی بنی هاشم

بهترین گفتاردرمانی قلهک

بهترین گفتاردرمانی مجیدیه

مراکز کاردرمانی هروی

مراکز کاردرمانی شریعتی

گفتاردرمانی خوب در کامرانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هفده + 15 =

× پشتیبانی 24 ساعته