آیا در منطقه مرزداران بدنبال مرکز کاردرمانی، گفتاردرمانی و روانشناسی هستید؟ آیا با خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی آشنایی دارید؟ یک مرکز خوب در مرزداران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ بهترین مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی در محله مرزداران چه خدماتی را ارائه می دهد؟ چطور می توانم یک مرکز توانبخشی خوب برای درمان فرزندم در مرزداران پیدا کنم؟ اینها سوالاتی هستند که ذهن والدین را به خود مشغول کرده است. در منطقه مرزداران کلینیک های توانبخشی متعددی وجود دارد، خوشبختانه کلینیک توانبخشی جناب آقای حسینی سیانکی با دو شعبه در غرب (مرکز توانبخشی غرب تهران) و شرق تهران (کلینیک توانبخشی پایا) یکی از قدیمی ترین و بنام ترین مراکز درمانی در منطقه مرزداران می باشد. جهت بررسی کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی مرزداران می توانید با ما همراه باشید.

مرکز توانبخشی غرب تهران

بخش های درمانی کلینیک توانبخشی مرزداران

این مرکز یکی از مجهزترین مراکز کاردرمانی و گفتاردرمانی با دو شعبه در غرب و شرق تهران می باشد. دارای بخش های درمانی گسترده ای می باشد که تاثیر بسزایی در روند درمان انواع اختلالات و بیماری ها دارند. بخش های درمانی به شرح ذیل می باشد:

۱. کاردرمانی جسمی:

کاردرمانی ذهنی

۲. کاردرمانی ذهنی

۳. گفتار درمانی:

۴. کاردرمانی درکی حرکتی

۵. کاردرمانی دست

اتاق تاریک

۶. اتاق تاریک

سنسوری روم

۷. سنسوری روم

۸. بازی درمانی:

۹. رفتاردرمانی کودکان و نوجوانان

۱۰. اتاق شنیداری

۱۱. کاردرمانی حسی:

۱۲. آموزش و سنجش ورود به مدرسه

۱۳. انواع تست های هوش ، توجه ، ادراک بینایی و شنیداری

۱۴. آب درمانی:

۱۵. مکانوتراپی

ماساژ درمانی کودکان بیش فعال

۱۶. ماساژ درمانی:

۱۷. تحلیل رفتار کاربردی 

۱۸. درمان پاسخ محوری 

۱۹. گروه درمانی

نحوه دریافت خدمات در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی مرزداران

ابتدا از طریق شماره های درج شده در سایت، یک وقت ارزیابی درخواست می کنید. در جلسه ارزیابی شکایات و مشکلات خود را مطرح می کنید و ارزیابی توسط متخصصین مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی مرزداران انجام می شود. در این جلسه مشکلات مشخص شده و در جهت رفع آنها اهداف درمانی طرح ریزی می شوند که البته نقطه نظرات والدین و خانواده نیز در نظر گرفته می شود. براساس نیاز مراجعین به بخش های درمانی ذکر شده ارجاع داده می شوید و درمان آغاز می شود. بعد از دوره درمانی سه ماهه ارزیابی مجددی از روند پیشرفت صورت می گیرد و اهداف درمانی براساس نیاز های مراجعین بروز می شوند و تیم درمانی اطلاعات را با یکدیگر به اشتراک می گذارند و این روند تا ارزیابی بعدی ادامه می یابد.

کادر درمانی کلینیک توانبخشی مرزداران

یکی از مهمترین ویژگی های هر مرکز بعد از امکانات و تجهیزات روز دنیا داشتن متخصصین با تجربه و مهارت کافی می باشد. لازم به ذکر می باشد که کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی مرزداران از بهترین و با تجربه ترین متخصصین کاردرمانی، گفتار درمانی  و روانشناسی در تهران بهره می برد. بصورتیکه متخصصین ما به دانش قبلی خود اکتفا نکرده و در حال آموزش مداوم می باشند. نکته قابل توجه دیگر داشتن روحیه کار تیمی می باشد که بسیار در امر درمان حائز اهمیت می باشد.

ارتباط کلینیک توانبخشی مرزداران با متخصصین دیگر

با توجه به نیاز برخی از کودکان و مراجعین از نظر دارو درمانی و بررسی های پزشکی، مرکز گفتاردرمانی مرزداران و مرکز کاردرمانی مرزداران با متخصصین روانپزشک و فوق تخصص مغز و اعصاب در ارتباط می باشند و در صورت احساس نیاز، شما را با گزارشی کتبی به این متخصصین ارجاع خواهند داد.

وعده کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی مرزداران به مراجعین

این قول را به شما خواهیم داد که در صورت پیگیری درمان، شرکت منظم در کلاس های درمانی و انجام توصیه های متخصصین کار درمانی مرزداران و گفتار درمانی مرزداران به آنچه که بدنبال آن هستید، دست خواهید یافت.

موقعیت جغرافیایی مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی مرزداران

بلوار مرزداران، بلوار اصلی شهرک ژاندارمری است به طول تقریبی ۳٫۵ کیلومتر که در شمال غرب شهر تهران واقع است. بخش مرکزى این بلوار در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع است و بلواری شرقی-غربی است که بزرگراه شیخ فضل ‌الله نوری را به بزرگراه اشرفی اصفهانی متصل می کند. بزرگراه آیت‌ الله حکیم در شمال این بلوار و بزرگراه جلال آل احمد که در جنوب این بلوار قرار دارند. خیابان‌های اصلی آن دانش (آریافر) و سرسبز و سپهر و اطاعتی و فرشتگان و لاله و ناهید است.

 

محله های مرزداران که دسترسی راحتی به مرکز توانبخشی غرب تهران دارند.

۲۵ متری آزمایش، اطاعتی، سرسبز شمالی، سرسبز جنوبی، مطهری، زاگرس شرقی، زاگرس غربی، نارون، دریا، جانبازان، بهار، سهیل، کوهسار، البرز، آریافر، سازمان آب، ایثار، فرشتگان، نسیبه، گلستان، شهید خرم رودی، آرش، فرزانگان، بزرگراه یادگار امام، بزرگراه جلال آل احمد، ابراهیمی، ناهید، عرب حسینی، بهار، حائری، وحدتی پویا، یگانه شرقی، یگانه غربی، بلوار لاله، شهرک هما، حاجی پور امیر، کریمان، پردیس، کیش، تهران ویلا، تاکستان، امام منتظر(عج)، حبیب الله، نیایش، منصوری کیا، آرش مهر، ناظریان قمی، فاضل، پیروزی، کوی نصر، فروزان فر، پل گیشا(نصر)، بلوچستان، علیائی، پاس فرهنگیان، گلابتون، نارگل، فرشته یکم، فرشته دوم، فرشته سوم، فرشته چهارم، نسیه، نور، فرشتگان، پژوهش، گلستان، شقایق، لادن، ده متری اول، ده متری دوم و سوم، راهبر، بوستان، کیهان نو، سیمرغ، عربشاهی، حیدری، غموشی، شهید چراغی، پرستو، پارک، پیامبر شرقی، پیامبر غربی، شاهد، اسکندرزاده، گلدشت، بزرگراه آیت الله اشرفی اصفهانی، بلوار فردوس، شهرک ژاندارمری، شهرک یاس، بلوار اباذر، شهرک هما، قموشی، خرم رودی، گلدیس. 

آدرس کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی مرزداران

شعبه غرب: سعادت آباد، بلوار پاکنژاد بالاتر از تقاطع  سرو غربی، خیابان سپیدار، خیابان شکوفه شمالی، کوچه نظری، پلاک ۴۷

شعبه شرق: ابتدای پاسداران، خیابان نگارستان دوم (کاشیها)، خیابان مسجد جامع غدیر خم، نبش نگارستان چهارم، پلاک ۱۱

شماره تماس کلینیک گفتاردرمانی و کاردرمانی مرزداران

۰۹۱۲۶۱۱۷۷۴۲-۰۹۳۵۶۱۱۷۷۴۲

 

معرفی بهترین مراکز درمانی تهران

بهترین مرکز درمان اوتیسم تهران

بهترین مرکز درمان فلج مغزی تهران

بهترین مرکز درمان بیش فعالی کودکان تهران

بهترین مرکز درمان اختلال یادگیری تهران

بهترین مرکز درمان میوپاتی تهران

بهترین مرکز درمان دیستروفی عضلانی تهران

کلینیک درمان توانبخشی تومور مغزی

کلینیک درمان توانبخشی ای ال اس

کلینیک درمان توانبخشی بیماری کندی

مرکز گفتاردرمانی میرداماد

مرکز گفتار درمانی فرمانیه

مرکز گفتار درمانی تجریش

مرکز گفتار درمانی پیروزی

۹ دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • سلام خسته نباشید.
    مرکز خیلی خوب و بروزی هستش و مهمتر از همه اینکه نظافتش خیلی خوبه.

  • سلام دختر بنده تاخیر حرکتی داشت و با کمک زحمات این مرکز راه افتاد.
    ممنون از زحماتتون

  • سلام و درود فراوان
    من از طریق یکی از آشنایان با این مرکز آشنا شدم و پسرم مشکل تاخیر کلامی داشت و از کادرشون راضی هستم.

  • سلام در منطقه مرزداران مراکز کاردرمانی و گفتاردرمانی بسیاری وجود دارد و این مرکز یکی از بهترین مراکز کاردرمانی و گفتاردرمانی در منطقه مرزداران هستش.

  • سلام من از شهرک ژاندارمری و از طریق یکی از دوستان با این مرکز آشنا شدم. فرزندم بعلت ضربه مغزی دچار مشکلات تعادلی و حرکتی شده بود ولی در حال حاضر با کمک همکاران خوب کاردرمانی جسمی خیلی راه رفتن و تعادلش بهتر شده و از زحمات همشون تشکر میکنم.

  • اسماعيل زاده
    6 نوامبر 2020 4:02 ب.ظ

    سلام دختر من اوتیسم داره و در این مرکز تحت درمان هستش و با کاردرمانی حسی، ماساژ درمانی، حرکتی و بازی درمانی خیلی آرومتر شده و بیقراریش کم شده و خیلی راضی هستیم. همه خانواده هایی که فرزند اوتیستیک دارن را به صبر دعوت میکنم.

  • سلام خداقوت
    پسر من سندروم داون داره و از خدمات این مرکز استفاده کردم و راضی هستم. دست همتون را می بوسم‌.

  • سلام وقت بخیر
    ببخشید آیا وضعیت ذهنی کودک به راه رفتنش ارتباط داره؟ ممنون میشم پاسخ بنده را بدید.

  • سلام وقتتون بخیر
    برای پسرم به یک کاردرمان جسمی خیلی خوب نیاز دارم. کودکم فلج مغزی داره و ممنون میشم بنده را راهنمایی بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیست + 7 =

× پشتیبانی 24 ساعته