کار درمانی پاسداران یکی از رشته های توانبخشی می باشد. متخصص کاردرمانی در پاسداران با ترویج مشارکت فعال در فعالیت های روزانه و ارائه پیشگیری، ترویج و مداخلات برای افراد و محیط های مختلف به کودکان، بزرگسالان و خانواده های آنها خدمت می کنند. متخصصین مرکز کاردرمانی پاسداران افراد ماهری هستند که از تحقیقات و شواهد علمی استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند که مداخلات آنها به فرزند شما کمک می کند تا به اهدافش برسد.

تیم خوب کلینیک کار درمانی پاسداران  دارای دانش قوی از ساختار روانی، فیزیکی، عاطفی، حسی، شناختی و اجتماعی یک فرد می باشد. همچنین متخصصین خوب مرکز کاردرمانی پاسداران می‌توانند وضعیت فرزند شما  و تاثیر چگونگی مشکلات بر مشارکت او در زندگی را ارزیابی کنند و با استفاده از دیدگاه کلی نگر راه‌هایی را برای غلبه بر موانع ارائه دهند. لازم به ذکر است که بهترین کاردرمانی پاسداران با متخصصان رشته های دیگر توانبخشی مانند گفتاردرمانی و روانشناسی همکاری می کنند.

کاردرمانی در پاسداران

چرا کودک من به کاردرمانی پاسداران نیاز دارد؟

استراتژی های زیادی در کلینیک کاردرمانی پاسداران در دسترس می باشند که به کودک شما کمک می کند. هسته اصلی کاردرمانی پاسداران ترویج مشارکت است. این می تواند به معنای کمک به کودکی باشد که دارای چالش تمرکز برای موفقیت در مدرسه است، حمایت از کودک مبتلا به اوتیسم برای اجتماعی شدن، کمک به کودکی که از ویلچر برای بازی با همسالان خود استفاده می کند، کمک به کودک دارای ناتوانی رشدی برای پوشیدن لباس بصورت مستقل، کمک به کودکان برای بازی با اسباب‌بازی‌ها یا از آموزش استفاده از ابزارهایی مانند مداد رنگی و به هر چیزی که ممکن است مربوط به مهارت‌ها و نیازهای خاص یک کودک باشد.

بهترین دکتر متخصص کاردرمانی در پاسداران فرزند شما (و همچنین محیط و رفتار یا فعالیت) را ارزیابی می کند و با در نظر گرفتن نقطه نظرات شما، اهداف درمانی فردی را طراحی می کند که به از سرگیری یا پیگیری کارهایی که برای کودک و خانواده شما مهم هستند، می پردازد. سپس شما و درمانگر کار درمانی پاسداران روی یک برنامه مداخله فردی برای کمک به بهبود یا حفظ توانایی فرزندتان در انجام فعالیت های روزانه و رسیدن به آن اهداف با هم کار خواهید کرد. این طرح آنچه را که فرزند شما می‌خواهد و باید انجام دهد و همچنین توانایی‌های او را در نظر می‌گیرد که ممکن است شامل اصلاح رفتار و محیط باشد تا به فرزند شما اجازه دهد تا حد ممکن مستقل باشد.

درمانگران مرکز کاردرمانی پاسداران همچنین بر پیشگیری، ترویج سبک زندگی سالم و پرداختن به سلامت روان تمرکز دارند. برای کودک خردسال، کاردرمانی در پاسداران بر ارتقای رشد و تکامل تمرکز دارد و به خانواده ها در راهبردهای مراقبتی کمک می کند. پزشکان کاردرمانی در پاسداران می‌توانند تمرکز خود را بر روی گروه‌ها یا طرح‌های سراسری مدرسه، که شامل راهبردهای ضد قلدری، راه‌های مقابله با چاقی و ترویج طراحی خوب مدرسه است، گسترش دهند.

مرکز کاردرمانی پاسداران

چه زمانی باید به کاردرمانی پاسداران مراجعه کنیم؟

بهترین کاردرمانی پاسداران از توانایی کودک و خانواده برای شرکت در فعالیت های روزانه مانند آماده شدن برای رختخواب یا سوار شدن در اتوبوس به مدرسه پشتیبانی می کند. کاردرمانی خوب پاسداران تمرکز خود را بر روی چیزهایی که شما و فرزندتان نیاز دارید و می‌خواهید انجام دهید‌ مانند اهداف فرزند و خانواده، فعالیت‌های فرزندتان، استقلال و عملکرد و موفقیت فرزندتان حفظ می‌کند. خدمات بهترین مرکز کاردرمانی در پاسداران می تواند به کودک شما کمک کند:

-دستیابی به اهداف و توسعه مهارت های زندگی به عنوان مثال کمک به نوجوان که دارای ناتوانی رشدی است تا مهارت‌های انتقال از دبیرستان به تحصیلات بالاتر، اشتغال و زندگی مستقل را در بزرگسالی کسب کند.

-تا حد امکان سالم و سازنده بمانید برای مثال به دانش‌آموز راهنمایی خود کمک کنید تا روال‌هایی را برای تکمیل تکالیف درسی و ارائه راه‌های سرگرم‌کننده و ایمن برای شرکت در فعالیت‌های بدنی ایجاد کند.

-شرکت در فعالیت های روزمره برای مثال اسباب‌بازی‌های مناسب سن برای نوزاد یا کودک نوپای خود تهیه کنید تا بتواند به نقاط عطف رشد برسد و مهارت‌های تعامل اجتماعی را توسعه دهد.

به طور خلاصه، کلینیک کاردرمانی پاسداران می تواند به همه کودکان کمک کند تا زندگی را به بهترین شکل انجام دهند.

کلینیک کاردرمانی پاسداران

مرکز کاردرمانی در پاسداران چه کمکی به فرزند من می کند؟

زندگی فرزند شما از فعالیت های روزمره تشکیل شده است. این فعالیت ها شامل بازی، یادگیری، خواب و استراحت، تعامل با دوستان، پوشیدن لباس و سایر فعالیت های روزانه است. بسیاری از ما به طور کلی به کارهای روزانه کودک فکر نمی کنیم تا زمانی که او در انجام آنها با چالش مواجه شود. همه ما مشاغلی داریم از کودک نوپایی که شغلش بازی و یادگیری است تا کودک بزرگتر که شغلش دانش آموزی و پرورش مهارت های مستقل شدن است. بهترین کاردرمانی پاسداران با گنجاندن مشاغلی که برای شما و فرزندتان مهم است در فرآیند مداخله، چه در مدرسه، چه در حین توانبخشی یا در یک مرکز پزشکی از کودکان در تمام سنین از نوزادان تا نوجوانان و با طیف وسیعی از اختلالات و بیماری ها حمایت می کند.

کاردرمانی خوب در پاسداران

چگونه می توانم کاردرمانی مورد نیاز فرزندم را دریافت کنم؟

از پزشک متخصص خود در مورد توصیه ای برای خدمات کاردرمانی سوال کنید. ممکن است با توجه به مشکلات فرزندتان به انواع خاص تکنیک های کاردرمانی نیاز داشته باشد. لازم به ذکر است که کاردرمانی کودکان در کلینیک کاردرمانی پاسداران با بیش از ۶۰ نیروی متخصص و دانش روز دنیا از بخش های گسترده و بروزی به شرح ذیل تشکیل شده است:

کاردرمانی ذهنی

کاردرمانی جسمی

کاردرمانی حسی

کاردرمانی درکی حرکتی

کاردرمانی دست ورزی

بازی درمانی

رفتار درمانی

گروه درمانی

رژیم حسی در کودکان

مکانوتراپی

اتاق تاریک

اتاق شنیداری

اتاق سنسوری روم

 

بهترین کاردرمانی در پاسداران

آدرس مراکز کاردرمانی پاسداران

شعبه شرق: ابتدای پاسداران، خیابان نگارستان دوم (کاشیها)، خیابان مسجد جامع غدیر خم، نبش نگارستان چهارم، پلاک ۱۱

شعبه غرب: سعادت آباد، بلوار فرحزادی، بالاتر از میدان کتاب، آسمان پنجم غربی، پلاک ۲۴

شماره تماس مرکز کاردرمانی پاسداران

۰۹۲۰۲۱۲۰۲۱۴-۰۹۳۵۶۱۱۷۷۴۲

 

معرفی بهترین مراکز درمانی تهران

مرکز کاردرمانی جلفا

مرکز کاردرمانی هنگام

کلینیک گفتاردرمانی امامت

کلینیک گفتاردرمانی بلوار دریا

کلینیک گفتاردرمانی لویزان

بهترین گفتاردرمانی بلوار دادمان

بهترین گفتاردرمانی شهرک غرب

گفتاردرمانی شهید عراقی

گفتاردرمانی بلوار فرحزادی

کاردرمانی سردار جنگل

کاردرمانی امام حسین

مرکز گفتاردرمانی بلوار عدل

مرکز گفتاردرمانی ساقدوش

مرکز کاردرمانی بنی هاشم

بهترین گفتاردرمانی قلهک

بهترین گفتاردرمانی مجیدیه

مراکز کاردرمانی هروی

مراکز کاردرمانی شریعتی

گفتاردرمانی خوب در کامرانیه

مرکز توانبخشی شاهین

گفتاردرمانی در ایران زمین

گفتاردرمانی در قبا

گفتاردرمانی در افسریه

گفتاردرمانی در دولت

کاردرمانی در شهر ری

کاردرمانی در جمهوری

گفتاردرمانی در نواب

مرکز گفتاردرمانی بلوار تعاون

کلینیک کاردرمانی جردن

کاردرمانی در سبلان

مرکز گفتاردرمانی اکباتان

مرکز گفتاردرمانی شیخ بهایی

مرکز گفتاردرمانی خوش

مرکز گفتاردرمانی اشرفی اصفهانی

کاردرمانی در جیحون

کاردرمانی در آرژانتین

گفتاردرمانی در خانی آباد نو

گفتاردرمانی در شادمان

گفتاردرمانی در بهبودی

گفتاردرمانی در منیریه

گفتاردرمانی در کارگر

گفتاردرمانی در وحیدیه

گفتاردرمانی در شمشیری

کاردرمانی در توحید

کاردرمانی در تیموری

کاردرمانی در فرجام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار − 3 =

keyboard_arrow_up
× پشتیبانی 24 ساعته