اوتیسم، بیش فعالی و اختلالات این چنینی از جمله رایج ترین اختلالاتی هستند که می توانند به میزان زیادی روی زندگی روزمره کودکان و بزرگسالان مبتلا به این اختلالات تاثیرگذار باشند. کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی شهر زیبا یکی از بهترین کلینیک های فعال در این حوزه است که می تواند خدمات بسیار با کیفیتی را به شما ارائه دهد و به شما کمک کند تا بتوانید مشکلات مربوط به این اختلالات را تا حد زیادی کاهش دهید. کاردرمانی یکی از خدماتی است که در حوزه مهارت های حرکتی، انجام فعالیت های روزمره و … فعالیت دارد و گفتاردرمانی نیز از دیگر خدمات بسیار کاربردی در حوزه این اختلالات است که بیشتر در زمینه ارتباطات، گفتار و زبان فعالیت دارد. هردو این خدمات دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود هستند و به همین علت نیز افراد مبتلا به اختلالات مختلف و همینطور بزرگسالان یا کودکانی که در اثر حوادث گوناگون برخی از مهارت های خود را از دست داده اند نیازمند استفاده از این خدمات خواهند بود.

ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی شهر زیبا صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را درباره این خدمات در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

کاردرمانی در شهر زیبا

اهمیت کاردرمانی و گفتاردرمانی

خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی را می توان در طیف گسترده ای از اختلالات و مشکلات ناشی از این اختلالات مورد استفاده قرار داد. کاردرمانی و گفتاردرمانی هر دو می توانند به ارتباط بهتر کودکان و بزرگسالان مبتلا به اختلال اوتیسم، نقص توجه و اختلالات دیگر کمک کنند و باعث شوند تا این افراد بتوانند به شکل بهتری با دیگران ارتباط برقرار کنند. کاردرمانی می تواند به برطرف کردن مشکلات مربوط به مهارت های حرکتی ظریف، انجام فعالیت های روزمره، مشکلات کار، مشکلات مربوط به بازی های مختلف در کودکان و … بسیار کمک کند. این در حالی است که گفتاردرمانی می تواند روی گفتار و زبان کودکان و بزرگسالان تاثیرگذار باشد و باعث بهبود مهارت های اجتماعی آنها شود. همه این خدمات به طور کامل در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی شهر زیبا به شما ارائه می شود که می توانید از این خدمات نهایت بهره را ببرید.

گفتاردرمانی در شهر زیبا

چه انتظاری از کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی شهر زیبا باید داشته باشیم؟

روند کار در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی شهر زیبا با ارزیابی فرد توسط متخصص مرکز آغاز می شود. برای استفاده از هر یک از خدمات کاردرمانی یا گفتاردرمانی نیاز است تا فرد به خوبی توسط یک متخصص در یکی از این حوزه ها یا هر دو آنها ارزیابی شود تا شرایط او به طور کامل مشخص شود. پس از تکمیل پرونده درمانگرها نتیجه گیری خود از شرایط فرد را اعلام کرده و توصیه های اولیه ای را به او ارائه می دهند. در گام بعدی نیز استراتژی های درمانی برای فرد مشخص می شود که از جمله عوامل موثر بر تدوین این استراتژی میتوان به میزان مشکلات شخص، سن او، نوع اختلالی که دارد و … اشاره کرد.

در ادامه نیز جلسات درمان مشخص شده و فرد باید به صورت مرتب از خدمات کاردرمانی یا گفتاردرمانی در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی شهر زیبا استفاده کند. اگر شما هم به دنبال بهترین مرکز کاردرمانی در شهر زیبا هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از خدمات این کلینیک نهایت بهره را ببرید.

بهترین کاردرمانی در شهر زیبا

اهداف کاردرمانی چیست؟

خدمات کاردرمانی اهداف متنوعی را دنبال می کند که آشنایی با این اهداف می تواند از جهات مختلف برای فرد مفید و کاربردی باشد. توسعه مهارت های بازی برای کودکانی که دچار مشکلات ناشی از اختلالات طیف اوتیسم، بیش فعالی و … هستند، توسعه مهارت های حرکتی ظریف برای تمامی افراد در تمامی سنین، بهبود مهارت های اجتماعی برای ارتباط برقرار کردن با سایر افراد در کودکان و بزرگسالان، توصیه هایی برای استفاده از رژیم های حسی، توسعه مهارت آگاهی از بدن، تنظیم ورودی های حسی در کودکان و همینطور بزرگسالان، بهبود آگاهی ایمنی که یکی از رایج ترین مشکلات در افراد مبتلا به اختلالات مختلف است، تدوین برنامه های مختلف برای افراد در سنین متفاوت و ارائه استراتژی هایی برای پایبند ماندن به برنامه ریزی و … از جمله رایج ترین این اهداف به شمار می آیند که ما در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی شهر زیبا تمامی این اهداف را دنبال می کنیم.

بهترین گفتاردرمانی در شهر زیبا

اهداف گفتاردرمانی چیست؟

از دیگر خدمات بسیار مهمی که در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی شهر زیبا به شما ارائه می شود خدمات گفتاردرمانی می باشد. از جمله اهدافی که مجموعه ما در ارائه خدمات گفتاردرمانی دنبال می کند می توان به مواردی مانند مواد زیر اشاره کرد:

-بهبود مهارت های بازی در کودکان

-بهبود مهارت های ارتباطی در کودکان و بزرگسالان

-بهبود مهارت های اجتماعی و مدیریت رفتار در شرایط و موقعیت های مختلف

-به حداکثر رساندن پیشرفت مهارت های عملکردی

-ارائه مشورت و استراتژی های مناسب به والدین و مربیان برای برخورد صحیح با کودکان در محیط مدرسه و خانه

-ارائه فعالیت های جذاب برای کودکان مبتلا به اختلالات مختلف برای بهبود مهارت های اجتماعی آنها

-برطرف کردن مشکلات گفتار و زبان

کاردرمانی خوب در شهر زیبا

ارائه فعالیت های جذاب به کودکان در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی شهر زیبا

یکی از مهمترین مشکلاتی که کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم، بیش فعالی و … دارند این است که علاقه ای برقراری ارتباط با درمانگران ندارند. همین عامل نیز باعث می شود تا خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی تاثیر چندانی روی این کودکان نداشته باشد. یکی از مهم ترین مزایای کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی شهر زیبا این است که ما در مجموعه خود از روش های خلاقانه ای برای ارتباط با این کودکان استفاده می کنیم و فعالیت های جذابی را به آنها ارائه می دهیم که بدون شک باعث جلب توجه آنها خواهد شد.

کودکان در مجموعه ما با استفاده از بازی ها و فعالیت های سرگرم کننده مختلف می توانند با یکدیگر و همینطور با درمانگر ارتباط برقرار کنند و به این ترتیب مهارت های ارتباطی آنها به میزان بسیار زیادی بهبود پیدا خواهد کرد. علاوه بر این برای بهبود سایر مهارت های حرکتی و مهارت های مربوط به فعالیت های روزانه آنها نیز فعالیت های بسیار جذابی به این کودکان ارائه می شود.

گفتاردرمانی خوب در شهر زیبا

کاردرمانی و گفتاردرمانی در منزل

از جمله مهمترین خدماتی که در کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی شهر زیبا به شما ارائه می شود خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی در منزل است که می تواند مزایای بسیار زیادی را برای افراد مبتلا به اختلالات مختلف و نیازمند این خدمات داشته باشد. در بسیاری از موارد کودکان مبتلا به اختلالات مختلف نمی توانند در محیط های دیگر با درمانگران حوزه کاردرمانی و گفتاردرمانی به خوبی ارتباط بگیرند و در نتیجه همین عامل نیز باعث می شود تا این خدمات اثرگذاری چندانی روی کودکان نداشته باشند. این در حالی است که کودکان در منزل معمولا احساس امنیت بیشتری دارند و به شکل بهتری می توانند با درمانگر ارتباط بگیرند. علاوه بر این خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی در منزل می تواند هزینه های رفت و آمد شما را کاهش داده و باعث کم شدن زحمت شما در مراجعه حضوری به کلینیک باشد.

بهترین کاردرمانی در شهر زیبا

هزینه خدمات کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی شهر زیبا

به طور کلی هزینه خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی امروزه تقریبا بالا است و همین عامل نیز باعث نارضایتی افرادی شده است که از این خدمات استفاده می کنند. یکی از مهم ترین مزایای کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی شهر زیبا این است که شما می توانید با کمترین هزینه ممکن از این خدمات بهره مند شوید و نیازی نیست که هزینه چندان بالایی را برای استفاده از آنها بپردازید. توجه داشته باشید که با وجود مناسب بودن قیمت ها کیفیت خدماتی که ما در بهترین مرکز گفتاردرمانی در شهر زیبا به شما ارائه می دهیم بسیار بالا است. پس اگر شما هم به دنبال دریافت خدمات کاردرمانی خوب در شهر زیبا هستید حتما از خدمات مجموعه ما بهره مند شوید.

سایر خدمات کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی شهر زیبا

برای افرادی که به دنبال بهترین کلینیک کاردرمانی هستند بدون شک کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی شهر زیبا می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. دلیل این موضوع این است که متخصصان ما علاوه بر این که دارای دانش تخصصی بالایی در زمینه گفتاردرمانی و کاردرمانی هستند بلکه تجربه عملی بسیار زیادی نیز دارند. این تجربه بالا باعث می شود تا ارتباط گرفتن با فرد برای متخصصان ما بسیار ساده و راحت باشد. نکته دیگری که باید درباره مزایای کلینیک گفتاردرمانی ما بدانید این است که ما خدمات آنلاین بسیار زیادی را نیز به  شما ارائه می دهیم که استفاده از آنها بدون شک برای شما مفید خواهد بود. شما در سایت ما می توانید اطلاعات بسیار زیادی را در خصوص کاردرمانی و گفتاردرمانی و همینطور انواع اختلالات به دست بیاورید.

 

بهترین گفتاردرمانی در شهر زیبا

 

صحبت پایانی

کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی شهر زیبا یکی از بهترین کلینیک های فعال در حوزه کاردرمانی و گفتاردرمانی است که خدمات متنوع و بسیار باکیفیتی را به شما ارائه می دهد. استفاده از این خدمات می تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد و به شما کمک کند تا بتوانید مشکلات ناشی از اختلالات مختلف را برطرف کنید. این کلینیک کیفیت خدمات خود را به طور کامل تضمین می دهد و علاوه بر این هزینه خدمات آن نیز بسیار مناسب است.

بخش های درمانی مراکز ما

۱. گفتار درمانی

۲. کاردرمانی ذهنی

۳. کاردرمانی جسمی

۴. کاردرمانی درکی حرکتی

۵. کاردرمانی در مهارتهای دست

۶. کاردرمانی حسی

۷. اتاق سنسوری روم

۸. اتاق شنیداری

۹. اتاق تاریک

۱۰. بازی درمانی

۱۱. رفتار درمانی

۱۲. گروه درمانی

۱۳. آب درمانی

۱۴. ماساژ درمانی

۱۵. مکانوتراپی

۱۶. انواع تست های هوش

۱۷. تحلیل رفتار کاربردی

۱۸. درمان پاسخ محوری

۱۹. آموزش و سنجش ورود به مدرسه

۲۰. رژیم حسی کودکان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

8 + یک =

× پشتیبانی 24 ساعته