دنیای به ظاهر پیشرفته امروز همواره بشر را در معرض ابتلا به معضلات و آسیب های مختلف و متعددی قرار می دهد. انواع بیماری های جسمی و اختلالات روحی و روانی سایر افراد را تهدید می کند و با وجود پیشرفت دنیای علم گاهی هیچ گونه درمان قطعی برای برخی اختلالات و بیماری ها وجود ندارد و به عبارتی راه های درمانی همه به عنوان مسکنی موقت نقش آفرینی می کنند. اختلال اوتیسم یکی از مواردی است که به گفته کارشناسان از جمله عوارض زندگی در شهرهای صنعتی و پر استرس است و در کنار تاثیر وراثت در انتقال این اختلال، سهم استرس و معضلات زندگی در جوامع شهری نیز قابل اهمیت است.

هر کودک یا بزرگسال مبتلا به اختلال اوتیسم نقاط قوت و چالش های منحصر به فردی دارد، بنابراین هیچ مقیاسی جهت استفاده از همه رویکردهای مربوط به درمان اوتیسم وجود ندارد. هر مداخله یا برنامه درمانی اوتیسم باید متناسب با نیازهای خاص فرد تنظیم شود. بنابراین یک ارزیاب با تجربه می تواند بعد از یک ارزیابی جامع از کودک و مشخص شدن نیازهای کودک اوتیستیک اهداف درمانی را مشخص کرده و برنامه ای را جهت رسیدن به اهداف مورد نظر تنظیم کند. بعد از ارزیابی وجود یک تیم درمانی خوب که در آن تک تک اعضاء گروه جهت دستیابی به اهداف درمانی با هم در تعامل باشند بسیار حائز اهمیت می باشد.

بهترین راه های درمان اوتیسم کدامند؟ چه مداخله هایی در درمان اوتیسم موثرتر هستند؟ جدیدترین درمان برای اوتیسم چیست؟ آیا اوتیسم درمان قطعی دارد؟ بهترین کشور برای درمان اوتیسم کجاست؟ بهترین مرکز درمان اوتیسم در تهران کجاست؟ بهترین دکتر برای تشخیص و درمان اوتیسم در ایران چه کسی است؟ اینها سوالاتی هستند که ذهن والدین را به خود مشغول کرده است. جهت پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید. بهترین مداخله ها می تواند شامل کاردرمانی ذهنی، کاردرمانی درکی حرکتی، گفتاردرمانی، رفتاردرمانی، بازی درمانی، تحلیل رفتار کاربردی، درمان دارویی یا موارد دیگر باشد. بسیاری از مبتلایان به اختلال اوتیسم شرایط پزشکی دیگری مانند اختلال خواب، تشنج و مشکلات دستگاه گوارش دارند. پرداختن به این شرایط می تواند توجه، یادگیری و رفتارهای مرتبط را بهبود بخشد. جهت آگاهی از این موارد می توانید با بهترین مرکز توانبخشی اوتیسم تماس حاصل فرمایید.

بهترین مرکز درمان اوتیسم تهران

انواع بهترین مداخلات درمانی در کلینیک توانبخشی اوتیسم

کاردرمانی (OT): کاردرمانی ذهنی، کاردرمانی درکی-حرکتی، دست ورزی، کاردرمانی حسی

گفتاردرمانی (ST)

آموزش

بازی درمانی

رفتار درمانی

گروه درمانی

آب درمانی

تحلیل رفتار کاربردی (ABA)

درمان پاسخ محوری (PRT)

ماساژ درمانی

رژیم حسی 

بهترین بخش های کلینیک درمان توانبخشی اوتیسم

۱. کاردرمانی جسمی

۲. کاردرمانی ذهنی در اوتیسم

۳. گفتاردرمانی در اوتیسم

۴. کاردرمانی درکی-حرکتی

۵. کاردرمانی در مهارتهای دست

۶. اتاق تاریک در اوتیسم

سنسوری روم

۷. سنسوری روم

۸. بازی درمانی در اوتیسم

۹. رفتاردرمانی در اوتیسم

۱۰. اتاق شنیداری

۱۱. کاردرمانی حسی در اوتیسم

۱۲. آموزش و سنجش پیش از مدرسه

۱۳. انواع تست های هوش ، توجه ، ادراک بینایی و شنیداری و…

۱۴. مکانوتراپی

۱۵. آب درمانی برای کودکان اوتیسم

۱۶. گروه درمانی برای اوتیسم

۱۷. تحلیل رفتار کاربردی (ABA) یا روش aba در درمان اوتیسم

۱۸. درمان پاسخ محوری (PRT) یا روش prt در درمان اوتیسم

ماساژ درمانی کودکان بیش فعال

۱۹. ماساژ درمانی در اوتیسم

درمان مرتبط با شرایط پزشکی اوتیسم

تعدادی از مسائل پزشکی و بهداشت روان که اغلب با اختلال طیف اوتیسم همراه است. شامل موارد ذیل می باشد:

۱. صرع در اوتیسم

۲. مشکلات دستگاه گوارش

۳. تغذیه و رژیم غذایی در اوتیسم

۴. اختلالات خواب در اوتیسم

۵. اختلال نقص توجه و بیش فعالی در اوتیسم

۶. اضطراب در اوتیسم

۷. افسردگی

۸. وسواس فکری عملی در اوتیسم

استفاده از دارو درمانی برای اوتیسم

اگر علائم اختلال بیماری اوتیسم در کودکان شدید باشد، علائمی چون خنده‌های بی مورد یا حرکت‌های کلیشه‌ای و تکراری و همچنین تشنج و یا رفتارهای خودآزاری از کودک بروز کند و در این مواقع داروهایی برای حذف و طبیعی شدن رفتار کودک تجویز می‌شود. بسیاری از خانواده های کودکان و بزرگسالان مبتلا به اختلال اوتیسم با گزینه استفاده از داروها روبرو هستند. این یک تصمیم پزشکی است و هیچ کس جواب درستی ندارد. مهم است که با ارائه دهندگان خدمات درمانی خود همکاری کنید تا اطمینان حاصل کنید که وقتی دارو به عنوان یک روش درمانی انتخاب می شود، با خیال راحت و مؤثر مصرف می شود. راهنمای استفاده ایمن و با دقت می تواند به شما کمک کند:

۱. گزینه ها را مقایسه کنید.

۲. مزایا و خطرات را در نظر بگیرید.

۳. ارزش های شخصی را مشخص کنید.

۴. در مورد داروها و عوارض جانبی اطلاعات کسب کنید.

۵. علائم هدف چه هستند.

۶. بدانید چه سؤالی از ارائه دهندگان خدمات بپرسید.

تشخیص اوتیسم در بدو تولد ممکن نیست.

علائم اولیه بیماری اوتیسم معمولا از ۹ ماهگی به بعد قابل تشخیص است اما در ۲ تا ۳ سالگی کاملا مشخص می‌شود مگر در موارد بسیار خفیف و اندک که ممکن است در نوجوانی یا جوانی تشخیص داده شود. کودکان مبتلا به اوتیسم ارتباط چشمی با اطرافیان خود ندارند و معمولا از برقراری ارتباط چهره به چهره با دیگران طفره می ‌روند و خیره شدن آنها به برخی اجسام نیز یکی دیگر از مواردی است که والدین باید در خصوص کودکان خود جدی بگیرند زیرا این مورد یکی از موارد شناسایی کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم است.

کودکان مبتلا به اوتیسم بر خلاف کودکان عادی که نهایتا ۵ دقیقه با یک اسباب‌بازی سرگرم می‌شوند می‌توانند ساعت‌ها با یک اسباب‌بازی سرگرم شده و مشغول بازی باشند. والدین دارای کودک مبتلا به اوتیسم باید بدانند این کودکان به چرخیدن یا به وسایلی که می‌چرخند مثل پنکه و ماشین لباس‌شوئی علاقمند هستند و ممکن است حتی ساعتی را نیز به تماشای کارکرد این وسایل بنشینند. کودک مبتلا به اوتیسم مثل کودکان دیگر بازی نمی کند؛ مثلا ممکن است به جای راه بردن ماشین‌های اسباب بازی روی زمین آنها را پشت سر هم بچیند و پس از آن به تماشای آنها مشغول شود. بنابراین دکتر خوب برای تشخیص اوتیسم، متخصصی است که به همه این علائم توجه دقیقی داشته باشد.

تشخیص و مداخله زودهنگام در اوتیسم بسیار مهم است زیرا هر چه تشخیص اوتیسم سریعتر اتفاق بی افتد، مداخله زودهنگام تاثیر بیشتری در بهبود علائم فرزند شما خواهد داشت. برای تشخیص اوتیسم به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ برای تشخیص اوتیسم به کجا مراجعه کنیم؟ بهترین دکتر متخصص بیماری اوتیسم چه کسی است؟ دکتر فوق تخصص اوتیسم کودکان چه کسی است؟ بهترین دکتر برای تشخیص و درمان اوتیسم در تهران چه کسی است؟ دکتر خوب برای تشخیص اوتیسم چه کسی است؟ معمولا تشخیص اوتیسم، توسط تیم تشخیص و درمان شامل متخصص مغز و اعصاب کودکان، متخصص روانپزشکی کودکان، متخصص کاردرمانی و روانشناسی صورت می گیرد. تیم درمان به بررسی علائم تشخیصی اوتیسم می پردازد. بنابراین بهترین دکتر تشخیص اوتیسم، داشتن یک تیم خوب جهت تشخیص و درمان می باشد. بهترین کلینیک اوتیسم تهران با دارا بودن تیم تشخیصی و درمانی قوی این امکان را برای شما فراهم می سازد تا از بهترین دکتر اوتیسم ایران جهت تشخیص و درمان فرزند دلبندتان بهره مند شوید. 

کودکان مبتلا به اوتیسم را دست کم نگیرید.

والدینی که کودک مبتلا به اوتیسم دارند، نباید کودک خود را دست کم بگیرند و در بسیاری از موارد که درمان کودک در سن طلایی پیگیری شود، فرد می تواند استعداد خود در زمینه های مختلف را به بهترین نحو بروز بدهد و به موفقیت های بیشماری دست پیدا کند که نمونه این قبیل افراد در دنیا نیز کم نیست. والدین کودکان مبتلا به کودکان اوتیسم باید به خاطر داشته باشند که کودک آنها می‌توانند در برخی مسائل دارای نبوغ خاصی بوده و این موضوع فرصتی مغتنم و ارزشمند را برای این کودکان فراهم می‌کند تا به کمک درمانگران اختلال اوتیسم و کاردرمانگران حاضر در مراکز ارائه خدمات به این کودکان استعداد خود را شکوفا کنند. والدین کودکان مبتلا به اوتیسم نگران موضوع آموزش کودکان خود نباشند چرا که این قبیل کودکان با مداخله خوب و به موقع می توانند وارد مدرسه عادی شده و به تحصیل مشغول شوند.

اگر چه پیشگیری از وقوع ابتلا به اوتیسم امکان پذیر نیست اما مداخله به هنگام در تشخیص این اختلال و همچنین پیگیری کردن دوره های درمانی کودکان مبتلا به اوتیسم در سن طلایی ۲ تا ۵ سال، از جمله راه هایی است که در کنترل و درمان این بیماری نقش و جایگاه ویژه ای دارد.

باورهای غلط درباره اوتیسم:

  • تمامی کودکان طیف اوتیسم صحبت نمی کنند!
  • بهره هوشی تمامی کودکان طیف اوتیسم بالاست!
  • کودکان طیف اوتیسم قادر به نشان دادن محبت خود نیستند!
  • کودکان طیف اوتیسم نمی توانند به دیگران لبخند بزنند!
  • کودکان طیف اوتیسم تماس جسمی محبت آمیز برقرار نمی کنند!

ما می دانیم که این کودکان تحریکات حسی را به گونه ای متفاوت درک می کنند که موجب اشکال در ابراز محبت و برقراری ارتباط عاطفی در آنها می گردد؛ اما به هر حال این کودکان می توانند محبت کنند. در صورتیکه این کودکان را باور کنیم قادر به دادوستد عاطفی با آنها هستیم!

به استحضار می رساند مرکز تخصصی درمان اوتیسم بعنوان بهترین مرکز درمان اوتیسم تهران با دو شعبه در پاسداران و سعادت آباد، بیش از ۱۷ سال سابقه در زمینه اختلال اوتیسم در طیف های مختلف، کادری مجرب در زمینه اختلال اوتیسم و مجهز به مداخله های موثر در درمان اوتیسم آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد، لطفا جهت هماهنگی با مراکز تخصصی درمان اوتیسم با شماره های درج شده در قسمت بالای سایت تماس حاصل فرمایید. شرایط و امکانات ذکر شده این مرکز را بعنوان یکی از بهترین مراکز درمان اوتیسم در تهران معرفی می نماید بصورتیکه از تمام نقاط ایران (کرج، رشت، تنکابن، ساری، قائم شهر، بابل، نوشهر، سمنان، چالوس، گرگان، دماوند، تبریز، ارومیه، اردبیل، اصفهان، یزد، کرمان، همدان، کرمانشاه، لرستان، کردستان، ایلام، مشهد، خراسان، گلستان، خوزستان، آبادان، خرمشهر، دزفول، اهواز، کیش، قشم، سمنان، کاشان، بندرعباس، بوشهر) جهت تشخیص و درمان فرزند خود با اختلال اوتیسم به این مرکز مراجعه می کنند.

آدرس شعبه شرق کلینیک توانبخشی اوتیسم:

ابتدای پاسداران، خیابان نگارستان دوم (کاشیها)، خیابان مسجد جامع غدیر خم ، نبش نگارستان چهارم، پلاک ۱۱

با توجه به قرار گرفتن شعبه شرق کلینیک تشخیص اوتیسم در پاسداران مناسب برای اهالی محله های نیاوران، فرمانیه، اقدسیه، قیطریه، منظریه، کامرانیه، پاسداران، شهید عراقی، مینی سیتی، شهید محلاتی، پایدار فرد، اسلامی، دولت، دیباجی، اختیاریه، دروس، قلهک، شریعتی، لویزان، تهرانپارس، هنگام، نارمک، رسالت، سید خندان می باشد.

آدرس شعبه غرب کلینیک توانبخشی اوتیسم:

سعادت آباد، بلوار فرحزادی، بالاتر از میدان کتاب، آسمان پنجم غربی، پلاک ۲۴

با توجه به قرار گرفتن شعبه غرب کلینیک درمان اوتیسم در سعادت آباد و دسترسی به اتوبان یادگار امام، اتوبان نیایش و بلوار پاکنژاد مناسب برای اهالی محله های شهرک غرب، سعادت آباد، جنت آباد، اوین، ولنجک، ونک، امیرآباد، پونک، شهران، بلوار فردوس، صادقیه، مرزداران، ستارخان، شهرآرا، دهکده المپیک، دریاچه چیتگر، یافت آباد، شهریار، اسلام شهر می باشد.

شماره تماس مرکز تخصصی درمان اوتیسم:

۰۹۲۰۲۱۲۰۲۱۴-۰۹۳۵۶۱۱۷۷۴۲

 

مقاله های مرتبط

سندروم آسپرگر

اوتیسم با عملکرد بالا

اختلال خواب در اوتیسم

آمار و ارقام اوتیسم

مربی اوتیسم در منزل

دلایل اوتیسم چیست؟

بهترین راه درمان اوتیسم

علائم تشخیص اوتیسم چه هستند؟

انواع رفتارهای تکراری در اوتیسم

ارزیابی و تشخیص کودکان اوتیسم

بهترین دکتر متخصص اوتیسم کودکان

طب مکمل و جایگزین در اوتیسم

رژیم حسی برای اختلال اوتیسم

انواع اختلال پردازش حسی چیست؟

علائم اختلال اوتیسم در بزرگسالان

آیا واکسن ها باعث اوتیسم می شوند؟

صرع و اوتیسم: آیا پیوندی وجود دارد؟

اختلال اوتیسم در کودکان و دو زبانه بودن

کودکان مبتلا به اوتیسم و تعامل اجتماعی

چه درمان هایی به اختلال اوتیسم کمک می کند؟

چگونه به کودکان مبتلا به اوتیسم آموزش دهیم؟

روش پکس برای درمان مشکلات ارتباطی کودکان اوتیسم

نکاتی برای والدین دارای فرزندان با اختلال طیف اوتیسم

کمک به کودکان مبتلا به اوتیسم برای مقابله با اضطراب

بهترین فعالیت های حسی برای کودکان مبتلا به اوتیسم 

تاثیر رژیم حسی برای کودکان با اختلال اوتیسم چیست؟

مواردیکه شما باید در مورد اوتیسم در بزرگسالان بدانید؟

افراد مبتلا به اوتیسم ممکن است در انتخاب های اقتصادی خود منطقی تر عمل کنند.

برخی از باکتری های روده رفتارهای شبه اوتیستیک را در موش کاهش می دهد.

آیا می توان از اختلال اوتیسم جلوگیری کرد؟

آیا داروی سل می تواند به درمان اوتیسم کمک کند؟

 آیا عدم وجود یک پروتئین می تواند علت بروز اختلال اوتیسم را توضیح دهد؟

مایع مغزی نخاعی بعنوان نشانگر بالقوه برای اوتیسم یافت شده است.

قرار گرفتن در معرض فلزات سنگین ممکن است خطر ابتلا به اوتیسم را افزایش دهد.

تب در باردارای با ریسک بالای ابتلا به اوتیسم مرتبط است.

آیا مصرف مولتی ویتامین ها در دوران بارداری می تواند کودکان را از ابتلا به اوتیسم محافظت کند؟

خطر ابتلا به اوتیسم با قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی ممنوع در دوران بارداری افزایش می یابد.

۲۸ دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • سلام و دورود فراوان
    پسرم اوتیسمه و حدود ۲ سال تو این مرکز تحت درمان قرار داره و خیلی آرومتر شده و بیقراریش کم شده ، توجهش خیلی خوب شده ، رفتارهاش عادی تر شده و به کلام هم رسیده و روی سنجش مدرسش داریم کار می کنیم خیلی پیشرفت کرده در مجموع از زحمات مرکز تشکر می کنم امیدوارم خدا بهشون سلامتی بده و این مرکز را به همه توصیه می کنم.

  • هستي صفوي
    11 مارس 2020 11:30 ب.ظ

    سلام خسته نباشید
    من دختر اوتیستیکی دارم که حدود یکسال و نیم هستش که تو این مرکز تحت درمان قرار داره ، قبل از اون مراکز زیادی را امتحان کردیم که تاثیری نداشت وقتیکه از خدمات این مرکز استفاده کردیم خیلی شرایط فرزندم بهتر شد و پیشرفت خیلی خوبی داشت یکی از نقاط قوت این مرکز بخش کاردرمانی حسی و ماساژ و آب درمانیش هستش که بنظرم تو اوتیسم خیلی مفید هستش.
    با تشکر از زحمات همکاران خصوصا آقای دکتر حسینی عزیز

  • حسینی سیانکی
    12 مارس 2020 12:42 ب.ظ

    با عرض سلام و احترام فراوان
    مراکز ما واقع در پاسداران و سعادت آباد با بیش از ۱۵ سال سابقه و کادری مجرب در زمینه اوتیسم مجهز به بخش های ذیل می باشد؛
    ۱.کاردرمانی حسی
    ۲.کاردرمانی ذهنی
    ۳.کاردرمانی درکی-حرکتی
    ۴.کاردرمانی جسمی
    ۵.گفتاردرمانی
    ۶.ماساژ
    ۷.آموزش
    ۸.اتاق تاریک
    ۹.اتاق شنیداری
    ۱۰.بازی درمانی
    ۱۱.رفتار درمانی
    ۱۲.بخش تست؛ انواع تست هوش ، توجه ، بینایی ، شنوایی و…
    ۱۳.آب درمانی
    ۱۴.مکانوتراپی
    ۱۵‌.تحلیل رفتار کاربردی(ABA)
    ۱۶.سنسوری روم
    ۱۷.سنجش ورود به مدرسه
    ۱۸.درمان در منزل

  • سلام و عرض ادب خدمت سروران عزیزم
    از لطف و عنایت شما ممنونم تمام تلاش مجموعه ما در این است که بتوانیم با تغییر در شرایط این فرشته های کوچک لبخند را به لبان شما بازگردانیم. امیدوارم که خداوند متعال در این امر بزرگ ما را مساعدت فرمایند.
    با تشکر

  • علی آقایی
    13 مارس 2020 8:22 ب.ظ

    سلام
    من ۳ سال تحت نظر این مجموعه هستم پسرم اوتیسمه و خداروشکر تو این مجموعه خیلی تغییر کرد و بنظرم کاردرمانی حسی و آب درمان و ماساژ خیلی کمک کرد البته باید ببینید نظر آقای دکتر حسینی چیه.
    به کادر خوب کلینیک توانبخشی غرب تهران خیته نباشید می گم

  • محسن لطفی
    13 مارس 2020 8:42 ب.ظ

    سلام خسته نباشید
    من یک دختر ۱۲ ساله دارم خیلی بیقرار و هیپر اکتیو بود وقتی تو کلینیک توانبخشی غرب تهران کار را شروع کردم خیلی آرومتر شده واقعا دستتون درد نکنه مخصوصا تشخیص های آقای دکتر حسینی سیانکی عالی هستش

  • سلام پیشاپیش سال نو مبارک
    فوق العاده مرکز خوبی در زمینه درمان و آموزش اختلال اوتیسم هستش. من ۲ سالی هست که از خدمات مرکز فوق تخصصی درمان اوتیسم بهره می برم. پسرم خیلی تغییر کرده و در حال حاضر داریم برای مدرسه رفتنش کار می کنیم.

  • سلام و ارادت
    بنده دکتر ثاقب هستم متخصص اطفال
    متاسفانه فرزندی دارم که تشخیص اوتیسم داره.
    حدود ۱ سال هست از خدمات این مجموعه زیر نظر دکتر حسینی سیانکی استفاده می کنیم و خیلی راضی هستم.
    کادر خوب و با تجربه, تجهیزات و بخش های عالی و بروز, بخصوص بخش حسی و آب درمانی از مزایای کلینیک تخصصی درمان و آموزش اوتیسم هستش.
    پیشاپیش سال نو بر همه هموطنان عزیز مبارک.

  • محمد اسماعیلی
    2 آوریل 2020 6:18 ب.ظ

    سلام من یک پسر ۲ساله دارم که تشخیص اوتیسم گرفته و حدود ۶ ماهه که تو این مرکز تحت درمان قرار داره و خیلی خوب تغییر کرده است.
    بنظرم این مرکز بهترین مرکز در زمینه درمان و آموزش اوتیسم هستش.

  • این مرکز بصورت تخصصی جهت تشخیص، درمان و آموزش کودکان اوتیستیک سازماندهی شده و خدمات خیلی خوب و به روزی داره.

  • سلام بنده ساکن شهرک غرب هستم. بمدت ۲ سال هستش که فرزندم در این مرکز تحت درمان قرار داره و خیلی تغییر کرده. از نقاط قوت این مرکز به آب درمانی، کاردرمانی حسی، کاردرمانی درکی حرکتی و اتاق تاریک و شنیداری می توان اشاره کرد.

  • سلام بنده ساکن جنت آباد هستم و پسرم اوتیسمه و گفتارش خیلی درکیر بود خداروشکر با خدمات و کمک این مرکز خیلی تغییر کرده و از زحمات این مجموعه تشکر میکنم.

  • سلام خیلی خوبه ما در سطح تهران مراکز به این خوبی داریم. متاسفانه شهرستان ها خیلی از نظر توانبخشی اوتیسم ضعیف هستند و ما مجبور شدیم از قزوین برای درمان به تهران مهاجرت کنیم. ولی با وجود همه این سختی خداروشکر که جواب خوبی گرفتیم.
    بنظرم این مرکز بهترین مرکز درمان اوتیسم در تهران هستش.
    دست همتون را می بوسم.

  • سلام خسته نباشید
    بسیار مجهز ، کادری مجرب و مدیریت عالی به همراه دانش روز در جهت درمان اوتیسم می باشد.

  • سلام خسته نباشید
    مرکز فوق العاده خوبی هستش، من نوه ام را برای درمان به این مرکز می برم و خداروشکر خیلی آرومتر شده ، توجهش بهتر شده و دستورپذیریش بالا اومده.
    ولی به خانواده های عزیز دیگه ای هم که فرزند اوتیسم دارند توصیه میکنم صبور باشید انشالا با کمک این مرکز عزیزانتون پیشرفت می کنند.

  • سلام بنده ساکن مرزداران هستم و یک دختر با تشخیص اوتیسم دارم و ۲ ساله در این مرکز تحت درمان هستم، مرکز خیلی خوب و بروزی هستش و اعضاء تیم درمان باهم هماهنگ هستند.

  • سلام خسته نباشید
    من پاسداران زندگی می کنم و حدود ۲سال هستش که در این مرکز تحت درمان قرار دارم. پسرم اوتیسم شدید هستش، از وقتیکه کار را با این مرکز شروع کردم خیلی آرومتر شده، توجهش بالا رفته و دستور پذیریش عالی شده بطوریکه الان راحت مهمانی و یا خرید میریم و قبلا این برام آرزو بود‌.
    دست آقای دکتر حسینی سیانکی را می بوسم خدا بهشون سلامتی بده.

  • سلام و عرض ادب
    من یک پسر ۳ ساله با تشخیص اوتیسم دارم و برای بازی درمانی به این مرکز می آوردم و خیلی عالی بود. بنظرم بازی درمانی در اوتیسم یکی از رویکردهای درمانی خوب هستش.

  • حسینی سیانکی
    13 می 2020 8:14 ب.ظ

    سلام و عرض ادب
    بله بازی درمانی در اختلال اوتیسم یکی از تکنیک های مناسب درمانی است که از این طریق می توان به اهداف درمانی دست یافت.

  • سلام من از بندر عباس زندگیمو برای درمان پسرم به تهران آوردم و از زمانیکه با این مرکز آشنا شدم خداروشکر خیلی تغییر کرده و خیلی راضی هستم متاسفانه تو شهر خودمون مرکز خوب برای درمان اوتیسم وجود نداره.
    با تشکر

  • سلام و عرض خسته نباشید به کادر خوب مرکز درمان اوتیسم، بنده از رشت برای درمان فرزندم به این مرکز مراجعه می کنم و خیلی راضی هستم.
    خدا قوت

  • سلام و درود فراوان
    خواستم به نوبه خودم از زحمات کادر کلینیک اوتیسم و خصوصا جناب دکتر حسینی عزیز که بسیار انسان دلسوز ، بزرگ و زحمتکشی هستند تشکر کنم و برای همه عزیزان آرزوی سلامتی میکنم‌.

  • سلام بنده از مسیر خیلی دوری به این مرکز مراجعه میکنم و به والدین عزیز توصیه میکنم بخاطر دوری مسیر سن طلایی فرزندشون را هدر ندهند اشتباهی که بنده کردم و فکر میکردم باید جایی ببرم که نزدیک محل سکونتم باشه ولی جواب نگرفتم و تا زمانیکه با مرکز تخصصی درمان و تشخیص اوتیسم آشنا شدم و خیلی راضی هستم و با اینکه مسیرم خیلی دور هستش ولی با انگیزه زیادی به این مرکز مراجعه میکنم چون بنظرم بهترین مرکز در زمینه درمان اوتیسم کودکان هستش و از کادر خوبه مرکز تخصصی اوتیسم هم تشکر میکنم.

  • سلام من خیلی گشتم تا یک دکتر خوب برای تشخیص و درمان اوتیسم فرزندم پیدا کنم هر چه بیشتر تلاش میکردم نامیدتر میشدم تا اینکه با مرکز تخصصی درمان اوتیسم آشنا شدم و خداروشکر میکنم و هر کی با مشکل اوتیسم سر راهم قرار میگیره این مرکز را بهشون معرفی میکنم.

  • سلام پسر بنده اوتیسم داره و در مرکز تخصصی اوتیسم درمان میگیره ، خیلیها را دیدم و با خیلیها در این مرکز صحبت کردم که جواب گرفتن امیدوارم شرایط پسر من هم بهتر بشود. هر چند که میدونم راه درازی داریم.

  • سلام مرکز خیلی خوبی در زمینه تشخیص و درمان اوتیسم هستش و کادر خیلی خوبی هم داره ما راضی هستیم. و توصیه ام به خانواده ها اینست که اعتماد کنند و صبور باشند مطمئنا جواب میگیرید.

  • بهشته دبیریان
    3 ژانویه 2021 9:16 ق.ظ

    سلام وقت بخیر من ارشد بالینی هستم و حدود ۲۰ سال سابقه کاری در زمینه کارشناسی اختلالات رفتاری به ویژه اتیسم دارم آیا امکانش هست با شما همکاری کنم.

  • سلام
    پسر من سه سالشه و تشخیص اوتیسم گرفته ما از خدمات مرکز پنج روز در هفته استفاده میکنیم مشکلات حسی خیلی زیادی داشت مثلا نمیذاشت کسی بغلش کنه، به بعضی اشیا دست نمی زد، موهاشو و ناخناشو نمیذاشت کوتاه کنیم، تنوع غذاییش پایین بود و خیلی بیقرار بود خداروشکر با کاردرمانی حسی، ماساژ درمانی مشکلات حسیش کمتر شده و خیلی آرومتر شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

19 + 7 =

× پشتیبانی 24 ساعته